Gå til innhold

Bilen min, Cooper S

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

I dag opplevde jeg noe jeg aldri har vært borti tanken på at kunne hende med minien!

 

Skulle ut å kjøre i dag tidelig, det var -4 grader ute og jeg startet opp bilen og skulle sette girstangen i fri for jeg skulle skrape vinduene, men girstangen nektet å røre på seg girwieren var fastfrosset, etter mye riglin så løsnet den til slutt!

 

Så åpnet dama passasjerdøren og satt seg inn å lukte igjen døren men den nektet å gå igjen spratt bare opp igjen. Frossen låsekasse er jo kult. Etter 6 km med kjøring så spratt døren i lås og den virket helt fint igjen!

 

Er det bare jeg som skal bli plaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Minien liker ikke mye frost.

 

Eneste problemene jeg har hatt mens jeg har vært på fjellet i 5-15 minus grader, er at vinduene fryser fast (de går ikke ned når døren åpnes), slik at jeg ikke får lukket døren skikkelig. Men løses med å ta vinduet pitte litt ned før jeg parkerer bilen.

 

Har ikke hatt problemer med frøssen låsekasse enda... Selv etter jeg har vasket bilen. Men pleier å ta en teipbit over nøkkelhullet før jeg vasker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Det kommer vel litt ann på...

 

Er du utetter kjøre-egenskaper, fart eller stil..?

- Jeg har det problemet at jeg alltid finner noe mer bilen "bør" ha:)

Alt, men jeg synst bilen går bra nok, men jeg skal ha grenrør, JCW dyser og større IC (og da er motoren ferdig). Men utenom det så er jeg åpen for forslag!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Lalex monterte shortshiftere på bilene våre for noen uker siden (B&M shifter), kan vel ikke si at det var ett øyeblikk for tidlig:) Økte kjøregleden betraktelig.

Utenom det så får man vel aldri nok Powerflex:) de har laget nye foringer til demeren som sitter på til strammehjulet til reima..

 

Jeg skal vel ikke si for mye, kan vel fortsette i dagevis. Det er vel altid noe mer man bør ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Lalex monterte shortshiftere på bilene våre for noen uker siden (B&M shifter), kan vel ikke si at det var ett øyeblikk for tidlig:) Økte kjøregleden betraktelig.

QUOTE]

 

Åssen var monteringen av shortshift? Var det lett? Jeg har en liggende, men litt usikker på åssen det gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser ovare alle sidene som leverer ting og tang til Mini nå og jeg har så utrolig lyst å kjøpe noe men jeg vet ikke hva!

 

Har fått sansen for dette Pablo Uber London Scoop

 

Men jeg vil kjøpe mer! forslag til hva jeg bør ha på "kjerra" mi?

 

Carbon er tingen Mads :peace:

Kjøpt deg Pablo Scoopet?

 

Jeg har sluttet å surfe på Mini sider... Lommeboken hadde ikke godt av det... :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carbon er tingen Mads :peace:

Kjøpt deg Pablo Scoopet?

 

Jeg har sluttet å surfe på Mini sider... Lommeboken hadde ikke godt av det... :op:

Har ikke det nei, men i løpet at sommeren så blir det noe for jeg er i skikkelig kjøpeogfåtingipostenhumør, men jeg synst jeg må prioritere det som må byttes først.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åssen var monteringen av shortshift? Var det lett? Jeg har en liggende, men litt usikker på åssen det gjøres.

 

Det var ikke veldig vanskelig. det eneste som er krevende er vel det at man må løsne eksosanlegget og slikt under bilen. Men uten om det så var det bare kose skruing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det nei, men i løpet at sommeren så blir det noe for jeg er i skikkelig kjøpeogfåtingipostenhumør, men jeg synst jeg må prioritere det som må byttes først.

 

Man må bare huske å oppgradere når man må veldikeholde:)

 

Det kan da ikke være så farlig å la seg rive med.. Man bare ødelegger seg litt økonomisk:) Det går over når neste lønning kommer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår