Gå til innhold

Bilen min, Cooper S

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bestillte kun til forstillingen, anrer på at jeg ikke bestillte til stab staget framme (glemte det)...

 

I dag fikk jeg byttet reimhjulet mitt, det gamle satt noe så forferdelig godt fast, men slår og herjer man lenge nokk så dør alt, det gjor også det gamle reimhjulet, det så ikke ut i måneskinn etter at jeg hadde gått løs på det men av kom det.

 

SÅ hadde jeg selvølgelig fått feil reim i lam med reimhjulet, jeg hadde fått en reim som var beregnet på orginal reimhjul, men med mye leiting og tenking så klarte min lokale Bilxtra butikk å grave fram ei reim som på håret passet!

 

Fikk slengt at på plass igejn og nå må jeg innrømme at Minien går ganske godt!

 

Noen som har en ide om ca hk? (pipercross luftfilter, milltek eksos, alta air diverter, mds coil med nye blå pluggledninger, kaldere plugger, alta 17% pulley)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pakken som jeg går å venter på i fra MiniMania UK er selvfølgelig MOST under frakt, (med min flaks så skulle dette bare mangle) så nå går jeg bare å venter på å få høre hva som skjer.

 

Skal til å bestille emg vinterdekk nå, blir Continental ContiVikingContact 5, helt nytt dekk for i år, får håpe det er like bra som gen. 3 dekket!

 

Var faktisk å prøvde bilen skikkelig i sist uke, fikk kjøre på en go-cart barne. Og bilen sitter som en klegg på asfalten.

 

Neste som kommer på bilen er grenrør med sportscat. og det blir det siste jeg setter på for effekten sin skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår