Gå til innhold

Bilen min, Cooper S

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd Brembo Max skiver på mini før?

 

Har kjørt mye på de skivene. Både på coopern og på de andre bilene mine. Jeg Har alltid vært fornøyd. De er absolutt å ambefale. Det er ett must med Greenstuff klosser eller lignende da..

 

Ps. Bilen din starter å bli bra nå Mads sl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo helt knall... Fronten på bilen min ser ut som en krigssone:P

 

Hva er det som mangler å bli gjort på bilen nå egentlig?

 

Jeg skal bytte:

 

Bremseskiver og klosser forran.

Bremsekalipter v/ bak.

Mansjett på håndbrekkspaken.

Skifte låskassen på førerdøren

Tectylbehandling

 

 

Og så har jeg et par ting som jeg skal gjør med tiden:

 

Ny og kraftigere clutch.

Ny frontrute

Tone rutene bake

Grenrør

Powerflex foringer rundt om

Stålomspunnede bremseslanger

Og oil catch can.

 

 

 

Da vil jeg si meg fornøyd med bilen.

 

 

(i dag klarte jeg å terge på meg en Nissan Skyline i en tunell :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stort sett de orignale Mini gummimattene hele året siden det som regel bare regner i denne drittbyen :( . Men har orignale velourmatter liggende. Men tok disse ut da de ble så fort skitten. Velourmattene er egentlig penere, men synes det er lettere å holde bilen ren og pen innvendig med gummimattene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det skiholdere på meg, skiboksen er lagt litt på is enda (men jeg skla prøve faderen sin for å se hvordan det går)

 

Bildet tatt i dag for 30 min siden.'

DSC01457.jpg?t=1230925722

 

Thule skiholdere.

 

 

Her snør det noe voldsomt, det har det gjort i hele dag. Så det bagynner å bli litt snø nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Så klarte jeg endelig å få ut fingeren og bestilt noen deler til minien.

 

I dag ble det ny bremsekalipter bak 2790 kr, ny dørstopper på passasjerdøren 500kr og ny låskasse på førersiden 1100 kr!

 

Kjøpte alt orginalt siden det er så lite å tjene på å få det fra utlandet,å kalipter får en ikke tak i andre plasser, pluss at jeg får alle delene på torsdag :D

 

Viften på servomotoren min vet jeg er def. for den sitter dønn fast (går ikke rundt) og det er en liten data vifte og jeg holdt på å få hjertestopp når jeg hørte at de skulle ha 1390 kr for den. Den skal jeg finne andre plasser for neste 1400 kr for en slik snurrebass er for gale!

 

Ingen billig dag men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vifta til servoen har jeg også bestilt, trur den sko komme på 1150,- på bavaria. Er nok penger for en så liten vifte, men har ikke funnet den noen andre plasser:(
Jeg søkte på delenummeret som den viften har på google og da kom det opp en del treff. Fant viften til ca halve prisen i utlandet!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår