Mr_Jelsa Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe bare senkefjærer uten senkedempere. Er det farlig å kjøre med senkefjærer uten dempere som passer eller er orginaldempere greie nok når det bare er 35mm? Vil ha seriøse svar fra folk med erfaring :volvsmile :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Så lenge du ikke senker over 40mm kan du godt kjøre med orginaldempere, kjører med lesjøfors og bilstein selv Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Kjører med lesjøfors og orginal dempere jeg, funker fett det ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Jeg fikk ikke godkjent bilen på EU-kontroll med Lesjøfors og orginal dempere. Fjærene ble løse, fikk ikke forspenn på fjærene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Flere som har problemer med det,kommer vell ann på hvor man drar. min gikk rett gjennom. man kan jo punkte fjæra fast i fjærskåla. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Jelsa Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 ok :) Tenkte meg at det ikke gjorde så mye når det bare var 35mm.. noen som har ett bilde av en 240 som er senka 35mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 her har vi bilder av lesjøfors 35mm, orginal høyde på dempere! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg