Gå til innhold

Er det noen som har noen anbefalinger av sommer dekk.

Ranger emnet


Tommy220

Anbefalte innlegg

Spørs hvor i prisklassen du har tenkt deg litt også da.

Du får vel Nokian til ca 16-1700 pr stk.Meget gode på våte veier.

Ellers kan jeg anbefale et merke som heter for Kenda.Har disse selv på nyinnkjøpte 18".De har omtrent like god slitestyrke som de beste merkene.Det eneste som man kanskje kan kritisere de for i forhold til de aller beste merkene er muligens litt mere støy.

De koster ca 1050/1150 pr stk.

 

Finnes sikkert andre merker som fungerer bra og er kurrant pris på også

Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine gamle 18" hjula jeg hadde på A6`en kjørte jeg Federal 595 235/40 på 8.5" felg. Utrolig gode dekk, lite støy og godt grep på tørt. Noe glatte på vått.

 

Nå kjører jeg 215/35 på 8,5x19" Nankang NS II. Igrunn fornøyd med dem. Syntes kanskje de støyer litt mye. Sitter ekstremt godt på tørt men er faktisk såpeglatte på våt vei.

 

Handlet av Dekkonline.com

Gode priser, rask levering på døra

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha meg nye sommer dekk til min audi a6. Har noen 18 som venter på sommer dekk. Det er jo et hva av dekke der ute, er det noen som har noen anbefalinger til dekk. Etter som jeg har skjønt er dette målene jeg må ha 225 40 18.

 

Kjøp dekk og felger hos http://www.dekklageret.no

Norges beste på STORE hjul. :-D

 

De har mye mer enn det som er på websidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Nå kan det vell være litt viktig å ha dekk som ikke sliter ned på en sesong.. slitestyrken på toyo proxys er ikke akkurat høy om man leser infoen på dekksiden..

 

Er en grunn til at di har det veigrepet, veldig myk gummiblanding.

 

Kommer helt ann på bruken selvfølgelig skal du ha bruksdekk eller sportsdekk, eller er du fornøyd så lenge du har noe gummi rundt felgen som ser mørk ut :)

 

Nei, dekk er igrunn bare å lese offentlige tester å velge det du syns passer deg best.

 

Jeg personlig kjører Nankang NS-2 pga. grei spor til vannavføring, hum uheldig ord.. men, funger greit på vann.. god slitestyrke og det syns jeg er viktig pga. mange mil på veien..

 

og så holder det til min sporstlige smålek en gang imellom..

 

Mvh Raymond

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår