fast_740 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 looking good:D Ja, en må smi mens jernet er varmt! haha:D Stå på Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 nå sitter motoren i bilen igjen ja, noe vannslanger og litt ledninger som skal plaseres. Har også montert ny radiator, siden den gamla var sliten og morken. Skal legge opp litt "ekstra" snadder der også. Smi til litt varmeskjoll, og lage en boks rundt luftfilteret, siden dette blir liggende nede i h. forskjerm. Skal hente rør bitter til eksos annlegget i morra. Blir oppstart før helga håper vi. jobber 24t i døgnet for og få den ferdig. Vil på langtur med børsa i helga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laggis Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 blir bra bygg dette;) skal følge med denne delen av forumet og;) satser på å se deg på gatebil i værtfall;) Siter Mercedes Benz E280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 var du innom bilxtra i moss for en ukes tid siden? Mener å huske bilen derfra.. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 jeg var i moss forige uke, men ikke med bilen. Den har stått stille ett par månder. Men så kjøpte jeg den og da blei det ordning på sakene ja. Nå skal det kun lages rør, og litt små deler som skal lages. Så er det oppstart. Håper på i løpet av morgendagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 da var det ikke deg jeg pratet med tror jeg, men var en innom med en bil som ligner veldig Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 i løpet av dagen eller i morra blir bilen forhåpentligvis fyra... har ikke fått tatt noen bilder fram til nå. men skal prøve og få tatt noen nå. Er ikker lett når tilgangen til keimen blir stengt.... he he.... så nå er det frie tøyler på audien, mye penger skal brukes og mye morsommt skal skje.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 kasta ut?? oi. høres ut som om ho tok det galt :( uansett, knall fett prosjekt! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 hvor mange hester regner du med å få, og jeg lurer hvor mye masse hk tåler orginale motoren og understelle, før du må starte med skikkelig ombygg? Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fun Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 skjer det noe mer her? gleder meg til og se den ferdig:) Siter x1988 mercedes 260e:)x1999 opel omega b2x1994 lancia themax1995 opel omega b1<p>nåværende biler:mitsubishi lancer evo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 sorry for ett lite opphold,har hatt my jobb og gjøre og lite tid. men nå er den klar for oppstart. Bilen skal i lakk boksentil uka, og venter på ett par nye drivaksler foran, og de nye bremsene mine.Vurderer og selge den over sommeren når jeg sikler på og kjøpe ur quattro igjen... he he.... men det er kun til rett pris. Vet også om en s2 med 1288hk til salgs, det hadde også vært morro og ratte rundt i. vi får se hva tiden bringr. S4 min blir og se på gatebil ja, men noe banekjøring med den bilen blir det nok ikke. Det er den alt for stor for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Morn, ser jo så bra ut. Få bldene ut:D Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg