Gå til innhold

Forslag til grunnlag ang prøveskilt i utlandet

Ranger emnet


sandersen

Anbefalte innlegg

Hei, trenger litt hjelp til noen forslag på åssen jeg kan komme meg ti l danmark, skal nedover og stille ut bilen men så nekta biltilsynet meg prøveskilt til danmark for da trengte jeg tollklarering og piss, HVA FAEN? forno PISS! må da være en mulighet og komme seg nedover?

 

seriøse forslag takk, ikke "bare kjør!" "toll inn bilen" så lei av det.

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trenger litt hjelp til noen forslag på åssen jeg kan komme meg ti l danmark, skal nedover og stille ut bilen men så nekta biltilsynet meg prøveskilt til danmark for da trengte jeg tollklarering og piss, HVA FAEN? forno PISS! må da være en mulighet og komme seg nedover?

 

seriøse forslag takk, ikke "bare kjør!" "toll inn bilen" så lei av det.

 

Vi var en gjeng som dro til roskilde i 2003 (tror jeg det var). Kjøpte en gammel campingvogn for formålet. Ingen problemer med prøveskilt da, enda vi sa vi skulle til roskilde og tilbake igjen:) Kan jo være at de har strammet inn praksisen for prøveskilt siden den gang. Alle risgutta i supra/skyline har vel sørget for det.. ;)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveskilt er gjyldig i hele norden...dvs Norge, sverige, Danmark...om finnland er med er jeg ikke sikkker på.

 

kjørte med prøveskilt i sverige og ble stoppa....

 

Politi: KJører du med Falske skilter?

meg: nei. har kjøpt bilen......ok det var greit...men ring vegvesenet. er lovlig hvertfall!

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var en gjeng som dro til roskilde i 2003 (tror jeg det var). Kjøpte en gammel campingvogn for formålet. Ingen problemer med prøveskilt da, enda vi sa vi skulle til roskilde og tilbake igjen:) Kan jo være at de har strammet inn praksisen for prøveskilt siden den gang. Alle risgutta i supra/skyline har vel sørget for det.. ;)

 

mvh oddi

Det skal pr definisjon ikke være gyldig grunn for å leie prøveskilter..

Skiltene skal brukes til flytting/demo/registrering/prøving - ikke reise på ferietur med fordi man mener at omregavgiftene på vogna er for høy.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår