Gå til innhold

Little Red Riding Hood - Vurderes Solgt.....

Ranger emnet


Toodsie

Anbefalte innlegg

du bestilte fra carparts online? fine de adapterne hvertfall! hvor lang tid tok d fra bestilling til levering for deg da? eg fikk mitt etter 1 måned og 4-5 dager elns:)

 

Betalte de den 21 april og så var lyktene i norge den 8 mai, men deretter tok det sykt lang tid igjennom tollen og posten...

 

men men nå er de her.. Ser veldig bra ut de adapterene.

Har du montert med de adapterene? Når du setter på den ene dekselet strekker du bare alle ledningene på insiden av lykta til de andre pærene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Posten er jo egentlig ganske effektive, det er fortollinga som tar år og dag...

 

Blir bra med nye lykter tenker jeg :) og lykke til med reklamasjon på felgene.

 

Ja med det er jo Posten sin fortolling.. ERGO posten ;)

 

Dersom DHL eller UPS tar fortollinga er det neste gjort på dagen. Når posten gjør det kan det ta opp til 14 dager....

 

Snakka med de på interdekk i dag og han som hadde med reklamasjoen var på kurs i tyskland denne uka og er ikke tilbake før til mandag... Venter i spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at jeg har bestilt fra carparts-online.de selv da. Håpet å få det før 6. juni liksom :P hehe.

 

Fortoller DHL/UPC? Det gjorde de ikke når jeg fikk pakke. Det stod en lapp på at det var ufortollet og at jeg var selv ansvarlig for å gjøre det...

 

UPS tar seg som regel av fortollinga hvis du må tolle inn noe, du får en regning med tollen på i posten noen dager senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du montert med de adapterene? Når du setter på den ene dekselet strekker du bare alle ledningene på insiden av lykta til de andre pærene?

 

jepp, eg strakk bare ledningene slik som d står på d arket som var med.. tror eg skal invistere i høydejusterings motorer også. eg glemte å justere lyktene før eg satt de på, så no står de låst pekende rett ned. lyser ca 3 meter forran bilen :P

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, eg strakk bare ledningene slik som d står på d arket som var med.. tror eg skal invistere i høydejusterings motorer også. eg glemte å justere lyktene før eg satt de på, så no står de låst pekende rett ned. lyser ca 3 meter forran bilen :P

 

Jeg har høydejustering på de gamle lyktene går ikke an å bruke disse da?

 

Ledningen til parklyset, var det den minste.. var den lang nok eller?

 

3m ja hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at jeg har bestilt fra carparts-online.de selv da. Håpet å få det før 6. juni liksom :P hehe.

 

 

 

UPS tar seg som regel av fortollinga hvis du må tolle inn noe, du får en regning med tollen på i posten noen dager senere.

 

 

Ups sender som regel ut regning, men DHL tar betalt i cash om du ikke er registret som kunde.. går ikke an å betale med kort engang, dette er hvis de leverer pakken vel å merke. Ihvertfall her i stanvanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av bilen med de nye frontlyktene ?:P

 

Har ikke fått de på enda... Kommer i løpet av uka, må bare fikse meg pærer først... Men har fått på sideblink og det gjorde seg det isteden for de grimme orange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke helt hvilke ledning som var til grøftelysene, men mener d e den grønne. de høydejusteringsmotorne i gamle lyktene passer ikke i facelift lyktene.. må evt. kjøpe av quattroco, koster 300 a pop. men eg tror eg stiller mine inn manuelt. gidd ikke bruke 600 kr bare for å kunne justere litt :P

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke helt hvilke ledning som var til grøftelysene, men mener d e den grønne. de høydejusteringsmotorne i gamle lyktene passer ikke i facelift lyktene.. må evt. kjøpe av quattroco, koster 300 a pop. men eg tror eg stiller mine inn manuelt. gidd ikke bruke 600 kr bare for å kunne justere litt :P

 

Nei enig der, kommer ikke til å kjøre xenon enda uansett, så jeg tror jeg drøyer det. Jævlig i tvil på hvilke pærer jeg ska kjøpe, har sett litt på de nyeste osram pærene, virker veldig bra, men er litt sugen på litt blått i lyset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt...

 

- Innkjøp av pærer

 

CIMG3076.jpg

 

- Selve kappingen (for de som skal bruke dremmel... for all del kjøp diamant skivene som de selger, brukte en skive på begge kappene..

 

CIMG3078.jpg

 

CIMG3081.jpg

 

CIMG3082.jpg

 

CIMG3083.jpg

 

- Hvordan det ble etter montering og testing av lys...

 

CIMG3084.jpg

 

CIMG3085.jpg

 

CIMG3086.jpg

 

CIMG3087.jpg

 

CIMG3088.jpg

 

CIMG3092.jpg

 

CIMG3093.jpg

 

CIMG3094.jpg

 

Hva syns dere?

 

Til dere som har monter facelift....

 

Hvordan festet dere lyktene nede?? klarte ikke å bruke de gamle festene under, så jeg føler de peker vel mye ned og "dingler lett" ... Noen gode råd eller erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår