Gå til innhold

Little Red Riding Hood - Vurderes Solgt.....

Ranger emnet


Toodsie

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du ikke har startet å montere enda så kan jeg komme med en liten oppdatering på plasseringen av hornet.

 

Jeg remonterte tåkelysa mine i dag, og fant ut at det gikk an å bare vri øverste hornet 90 grader til venstre (sett forfra), så fikk jeg plass :D

 

Nei tenkte jeg skulle ut å mekke i helga nå, men har ikke fått tak i bryteren enda, vet du om det er 4D0 941 535 eller 8D0 941 535 som er det rette delenummeret?

 

Takk for bra tips til hornet får teste det først ;)

 

Tenkte at jeg får lagt opp alt i løpet av helga så er det bare å koble bryteren når den kommer :)

 

Har du noen bilder av hvordan du koblet bryteren eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tenkte jeg skulle ut å mekke i helga nå, men har ikke fått tak i bryteren enda, vet du om det er 4D0 941 535 eller 8D0 941 535 som er det rette delenummeret?

 

Takk for bra tips til hornet får teste det først ;)

 

Tenkte at jeg får lagt opp alt i løpet av helga så er det bare å koble bryteren når den kommer :)

 

Har du noen bilder av hvordan du koblet bryteren eller?

4D0 941 535 er delenr. på bryteren min i alle fall.

 

Skal gjøre om koblingene til bryteren i morra/søndag, fungerte ikke så bra sist jeg gjorde det xP Trakk alt av ledninger også på nytt i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte grøftelys og nye gitter :)

frontfiks1.jpg

 

Lakka front spoileren etter så å si ha revet av hele front fangeren

(Hayes up yours) va en god del skraper i den eller mye senk.....

 

plast grunning

 

grunning.jpg

 

3 strøk med akryl lakk

 

lakk3.jpg

 

lakk2.jpg

 

lakk1.jpg

 

Skulle egentlig ha lakka bakspoileren også i dag, men fikk den desverre ikke av så dreit bare i det. Får ta det en annen dag.

Noen Tips?????

 

Har fått montert på fronten nå, men har ikke koblet tåkelysa til enda. Må fikse meg bryter og greier.

 

Her er bilde av fronten ferdigmontert

 

Før:

 

CIMG3085.jpg

 

Etter:

 

front1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det :) Ville kanskje droppa krom listene men men.

 

Du kan ta av bakleppa på samme måte som den foran, sitter bare festa med er par skruer og sånne klips lignende saker langs hele kanten.

 

Hvor er skruene? Kommer du til disse uten å ta av hele bak fangeren?

 

Tror kromen blir da jeg har krom vinduslister,speil og bagasje krom list ;) Liker krom på Røde å Svarte biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det :) Ville kanskje droppa krom listene men men.

 

Du kan ta av bakleppa på samme måte som den foran, sitter bare festa med er par skruer og sånne klips lignende saker langs hele kanten.

 

Har du fått montert grøftelysa på ny? Noen bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er skruene? Kommer du til disse uten å ta av hele bak fangeren?

 

Husker ikke om det var skruer i det hele tatt, men hvis det er det så sitter de i hjulbuene :)

 

Har du fått montert grøftelysa på ny? Noen bilder?

Fått montert dem ja, må bare koble opp bryteren, fikk ikke gjort det i dag, litt vanskelig når man sover til kl 18 :D

 

Har ikke tatt noen bilder, kan knipse noen i morra ;)

 

Edit: Apropos de sideblinklysa, tenker du på de avlange? Som nyere Audier har? I så fall må du ha fremskjermene fra facelift utgaven så kan du bruke de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår