SilweR Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hei! har en 95mod Blazer S10 som har fått litt bekymmer i høyre bakdør... det må være noe som har hoppet av inni døra fordi den låser seg ikke opp via sentralåsen eller om jeg låser den opp fra innsiden, jeg hører at motoren klikker når jeg bruker sentralåsen men den "tar" liksom ikke. Hva kan jeg gjøre for å få opp døra så jeg får tatt av dørtrekket og sjekket dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Kjenner du ingen personer med et småfrynsete rulleblad som kan hjelpe deg? :D Nei, men går det ikke ann å få av dekselet på innsiden av døra? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 hehe.. jo, men ikke når døra er igjen! må jo nesten få åpnet døra før jeg får tatt av dørtrekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Prøvd å bøye en ståltråd, eller noe i den dur, stikke den ned, og rote rundt? prøve å finne noe du kan dra opp? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 nei men skal prøve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saftus Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hei! Har du prøvd å først dra i handtaket (slik du gjør når man åpner døra normalt), så mens du holder handtaket ute, prøver å låse opp. Slippe handtaket og, prøve å åpne døra på normalt vis. Altså.. - Dra i handtaket, og holde det ute. - Låse opp mens handtaket er ute. - Slipp handtaket inn igjen. - Prøv å åpne døra. Dette funker knall på min bil om den går i vranglås. Jeg har ikke samme bil doh, kjøre audi 100 jeg.. Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg