Gå til innhold

Problem med trådtitel etc.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke om andre har samme problem, men jeg synes dette er irriterende.

 

Når jeg går inn i en tråd der det er 1 innlegg, svarer kjapt på det, å trykker på Nye Innlegg-knappen, er denne tråden jeg nettopp var på "uthevet" som om jeg ikke har vært inne på den tråden. (Legger ved bilde så får dere se).

 

Uansett, synes dette er irriterende, da jeg tror tråden har blitt besvart igjen, så jeg trykker på nytt, og ser kun første innlegg + mitt svar. Om jeg er inne på tråden i rundt 5minutter, blir tråden "ikke uthevet". Men jeg må da vel slippe å være innom hver enkelt tråd i 5minutter bare for å få slippe å se tråden "uthevet"?

 

Jeg bruker nyeste versjon av mozilla firefox om det har noe å si.

 

 

 

Som det vises her på bildet, har jeg besvart 2 tråder (merket svart) og dem er "uthevet", mens de trådene jeg har vært innom i mer enn 5min på, (merket rød) ikke er det.

 

rart.jpg

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på trådtitler. Hvorfor kan ikke folk for guds skyld lage skikkelige trådtitler? Så en på stripa i dag som heter "Ebay".. Burde egentlig hete "Hvordan fungerer Ebay?" Også alle idiotene(beklager ordspråket), på 200-forumet som ikke kan skrive en hel setning, å lager tråder som heter f.eks "sperre" eller "turteller" og slikt.

 

JEEZ.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på trådtitler. Hvorfor kan ikke folk for guds skyld lage skikkelige trådtitler? Så en på stripa i dag som heter "Ebay".. Burde egentlig hete "Hvordan fungerer Ebay?" Også alle idiotene(beklager ordspråket), på 200-forumet som ikke kan skrive en hel setning, å lager tråder som heter f.eks "sperre" eller "turteller" og slikt.

 

JEEZ.

 

TAKK! Desverre er det altfor mange mennesker som enten ikke vil ha svar på sine spørsmål, eller forventer at alle leser alle tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket dette ja.

 

Over til det turbotassen sa. Moderatorene skulle vært mer ovenpå når det gjelder riktig bruk av trådtittel, samt hvor den plasseres. Er ALTFOR mye tråder der det bare står "trenger hjelp!!" osv. Utrolig irriterende.

 

 

Ovenpå ja, du skulle visst hvor mange tråder som slettes pga Trådtittel.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at det har blitt en oppdatering i tråden. Hvis du ser på bildet der, er jeg den siste som har svart i begge de trådene som er uthevet..

 

Mao, du har gjort en oppdatering i tråden siden sist gang du gikk inn i tråden?

 

Edit: Jeg forsøkte å gjøre akkurat det samme som deg nå, tråden markeres som lest her.

 

Hva er klokka på pc'en din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg går inn i en tråd, svarer på et innlegg, trykker nye innlegg, å tråden er fremdeles uthevet. Er jeg inne i tråden i ca 5 min derimot, vises tråden som lest.

 

Klokka er 12.13.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår