2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by vwgolf2 pen bil! ser veldig bra ut dette :) fler bilder er bra.. intriør og sånn... digger de nye setene dine! Jeg digger også det nye interiøret mitt!! det svinger av det ja....yodude Ellers; takk for gratulasjoner HansenRS og GolfG60syncro! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Strøyk på førerprøven igår.... så jeg er naturligvis i kjempegodt humør. 4uker til jeg får prøve på nytt! faen............anger2 Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Jææævla surt det der... Men 1 mnd går fort! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 eg fikk lappen i går etter timer med crusing ble eg tatt i 62km/t i 50sone 2200kr i bot det må være ny record MEN EG SKAL ALDRI BRYTE FARTGRENSENE GJENN SATAN Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 En kjenning som mista lappen dagen etter at han fikk den...vi snakker under 24t...og han hadde 120 i 60-sone...fotgjenger i to år...er ikke det en bra rekord vet ikke jeg. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 jaja..... de gutta der klarte i alle fall førerprøven.... å stryke gir en sterk følelse av inkompetanse blandet med oppgitthet pga ventetida og at du har brukt penger du ikke har på å ikke få lappen slik at du må bruke dem en gang til!!!! ingen av de ovennevnte er gode følelser hver for seg, og ingen drømmesituasjon når de kommer alle samtidig heller! Det som nesten var værst var at ETTER at sensorn sa at jeg hadde strøket, og hvorfor; begynnte han å legge ut om hvor BRA det hadde gått bortsett fra de feilene, og hvor godt jeg kjørte, og at jeg sikkert ikke trengte flere kjøretimer blablabla:mad: JEG HOLDT PÅ Å EKSPLODERE! Hva faen er vitsen med det??? han kunne latt meg stå om det var så jævla godt...... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshy Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Fint å bo i en liten kommune med bare 1 rundkjøring når man skal kjøre opp =) Fikk ingen feil når jeg tok lappen for 4 år siden. 3 av kompisene mine klarte på mystisk vis å stryke, men jeg skjønner ikke hvordan. Vanvittig kjedelig det der, før i tiden slapp man vel å vente på å kjøre opp på nytt da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Pen bil... fin farge. Men det er like synd hver gang folk ødelegger en så fin bil med masse dill i speilet. Hater det! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by Laaars Pen bil... fin farge. Men det er like synd hver gang folk ødelegger en så fin bil med masse dill i speilet. Hater det! Jeg har ikke dritt i speilet lengre.... Det kommer noen nye bilder snart, (nylakkert bil) og da skal du få se!!! Wonderbaumen ligger gjemt under førersetet, og terningene er vekke de også:) Jeg hadde dem ikke der fordi jeg syntes det var tøft!! Men i begynnelsen (før senkinga osv.) var det bare så harry at det passa:D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Fett!! Breddere på snart...? Dette er vel en av de bilene som har fått mest face lift på Golf 2 forumet i det siste? Inni, utenpå, lakk, fangere, breddere, stereo, Recaro.... Nice job! :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Fett!! Breddere på snart...? Dette er vel en av de bilene som har fått mest face lift på Golf 2 forumet i det siste? Inni, utenpå, lakk, fangere, breddere, stereo, Recaro.... Nice job! :) Ja, bredderne og tåkelys kommer på i løpet av noen få uker.... Har ikke så jævla bra motivasjon etter at jeg strøyk på førerprøven, men jeg har ihvertfall god tid:D Ja, det har skjedd jævla mye med bilen! Bare synd at jeg har tatt så lite "før" bilder.... Bare "etter"-bilder liksom, og da vises det ikke så godt at det ser MYE bedre ut enn før. Det bare ser generellt bra ut:) Men GolfG60Syncro har jo sett bilen i real life, før ombygginga starta, og da skal dere bare stole på han når han sier at det ser SVÆRT så annerledes ut.... men det blir ENDA bedre yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Jeg vil forresten rette en stor takk til MSpeed som har vært behjelpelig med å legge ut bilder, og lage liv på denne tråden! Takkskalduha MSpeed:peace: ellers.... Jeg limte sammen tåkelysa idag..... hehe:D hvis det blir liv i de vraka der, så blir jeg faktisk overraska! Vi får se når sikaflex'n herder! Skal kjøpe nye pærer imårra, pluss litt relèer og greier, slik at det ligger til rette om jeg plutselig en dag får monterings-ånden over meg. Har hatt noen raptus, og da har interiøret, og anlegget fyki inn så:op Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Jeg vil forresten rette en stor takk til MSpeed som har vært behjelpelig med å legge ut bilder, og lage liv på denne tråden! Takkskalduha MSpeed:peace: Berre hyggelig..elsker å lese om sånne prosjekter som dette, spesiellt når det er om golf2..er bilen jeg skal kjøpe om tja..forhåpentligvis iår..men det spørs på økonomien..og hvis det er flere bilder du vil at jeg skal legge så bare send en mail... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 OK. Dagens update. Igår kobla jeg til setene mine (el.recaro - ikke no kødd)! Skikkelig opplegg med strøm fra sikringsboksen med egen sikring til hver stol og greier! Ikke noe jalla-kobling i MIN golf nei;) Også satt jeg på Golf GTi-emblemet bakpå, slik at de hullene som vises på de siste bildene ikke er der lengre. (emblem istedet) Skulle jo legge igjen de hullene når jeg lakka bilen, men det ble ikke noe av:rolleyes: Ogå røska jeg ut restene av en motor-/kupévarmer som den forrige eier'n delvis hadde demontert, slik at jeg kunne feste "dørk-trekket" på et skikkelig vis. Det var det..... Idag blir det vel bilvasking regner jeg med! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg