Gå til innhold

rcfrik's Toyota Corolla XLi prosjekt [NYE BILDER S. 16 ]

Ranger emnet


rcfrik

Anbefalte innlegg

Jau, da fikk jeg sett hvordan det så ut i mørket også, og en ting må jeg si! Jeg er ekstremt mye mer fornøyd nå enn jeg var tidligere i dag, det så sinnsykt kult ut!

 

Her kommer noen bilder av hvordan det ser ut i mørket ;)

NB!Ser bedre ut IRL enn på bildene :)

 

IMG_1315.jpg

 

IMG_1316.jpg

 

IMG_1319.jpg

 

IMG_1320.jpg

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når det gjelder clutchen din...regner med den er hydraulisk?

isåfall er det nesten garantert lekkasje i slavesylinderen på girkassa. Du får kjøpt overhalingssett til disse fra toyota(svakhet). Der følger det med nytt stempel og noen pakninger og slikt.

 

For å se om du har lekkasje, klemmer du på den gummiforingen som er på akslingen på slavesylinderen. hvis det tyter ut bremsevæske, har du feilen der.

 

Så må du bare lufte clutchen etterpå.smal sak :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på Jessheim i helgen?

 

 

Eirik

 

Nei, ikke i helga gitt... Bilen står stille, som sagt ;) Skal heldigvis på verksted i morra :)

 

når det gjelder clutchen din...regner med den er hydraulisk?

isåfall er det nesten garantert lekkasje i slavesylinderen på girkassa. Du får kjøpt overhalingssett til disse fra toyota(svakhet). Der følger det med nytt stempel og noen pakninger og slikt.

 

For å se om du har lekkasje, klemmer du på den gummiforingen som er på akslingen på slavesylinderen. hvis det tyter ut bremsevæske, har du feilen der.

 

Så må du bare lufte clutchen etterpå.smal sak :)

 

Hmm, sier no der.. Skal få de til å se på det nede på Toyota i morra ;) Og ta firehjulskontroll, så jeg får godkjent senkesettet. Heldig for meg at pappa skulle betale verksted regninga :D

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå veit i hvertfall hva som er galt med bilen :) Jeg kortslutta ignitern når jeg dreiv å mekka på den. Så de skulle bestille ny, og gjøre bilen klar til fredag! :) Men da er jeg i danmark, så første skoledag blir første dag med lappen i egen bil :D

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lille tyttebæret kom seg oppå hengern tilslutt... :P

 

Bra du får årdnings nå.. Ellers hadde jeg hatt et hav av press på meg å få eu-godkjent lr'n :D

 

Haha, ja, endelig liksom! :) Gleder meg til å få den tilbake ^^

 

Nice Toyota :) Stili det er med de lys diodene i bagasjerommet :P hehe. :D

 

Takk, takk! :) Lurer på om jeg skal ha no mer baki der også, må få det littblåere, hehe...

 

 

Også har jeg fått tilbakemelding fra verkstedet og bilen får bytta hele fordeleren og alt som har med den og gjøre. Så håper det er det som er feilen, hehee :P

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått noen forslag for hva jeg kan gjøre nå... Folk tror det ville vært kult å lakke felgene svarte. Men jeg sa "Nja, vetikje jeg... Svarte felger er kule, men er ikke sikker her ass". Så da tok jeg meg tiden for å lage et forsøk på svarte felger i Photoshop, og dette ble resultatet:

svarte_felger.jpg

 

Her er et bilde med grå felger:

IMG_0177.jpg

 

Hva syns du ser best ut? Svarte eller grå felger?

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår