Gå til innhold

Koenigsegg i Norge?

Ranger emnet


Insty

Anbefalte innlegg

Jeg så en Koenigsegg i Stavanger for noen dager siden. De må jo være utrolig sjeldne i dette landet. Mange av de? Jeg så til jeg fikk vondt i nakken, men glemte å se om den var på norske skilter. Er i alle fall ganske sikker på at den ikke var på prøveskilter, fordi den stygge rødfargen på de skiltene lyser hele gaten gjennom og gjør bilen automatisk ganske mye styggere. Jeg har ikke særlig peiling på Koenigsegg så vet ikke hvilken type/modell.

Jeg er n00b.

------------------------------------------

Insty kjører nå Nissan 100 NX '91

Insty har hatt Peugeot 405 '94 [Krasjet]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo noen her.. Stod 4 stk her nede på hydrolift i Fredrikstad for 2 mnd tilbake ihvertfall, var på firma besøk der da, og fikk ta en nærmere kikk på alle 4.

3 av de er så og si "originale", den fjerde er en svart løps bil.

Nå står det en motor fra egget til utstilling, pluss en koenigsegg. Jeg ser Bård Eker stadig vekk kjøre rundt med det gule egget her i fredrikstad, vet ikke om det er den gamle til Vollvik jeg? Snerten lyd ihvertfall =)

 

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Egget på Klepp, men det er over et år siden. Den var vel gul tror jeg, det var vel den gamle til Vollvik, syns jeg husker et skilt med veldig lett nummer i hvert fall. Om det fortsatt er der vet jeg ikke. Det skal vel også stå en et eller annet sted på Forus tror jeg, om ikke også den er et annet sted nå.

 

Minst en av de bilene som Bård Eiker stiller ut er vel kun karosseri? Mener at det var innbrudd der for en stund siden og de ikke kom langt uten motor.

 

På tide det dukker frem noen spennende biler i bybildet igjen, de har jo vært borte siden i sommer! Mest ekslusive hittil er vel en MR2 med digre potter bak, så nesten ut som de som er på Il Tempo Gigante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Egget på Klepp, men det er over et år siden. Den var vel gul tror jeg, det var vel den gamle til Vollvik, syns jeg husker et skilt med veldig lett nummer i hvert fall. Om det fortsatt er der vet jeg ikke. Det skal vel også stå en et eller annet sted på Forus tror jeg, om ikke også den er et annet sted nå.

 

Minst en av de bilene som Bård Eiker stiller ut er vel kun karosseri? Mener at det var innbrudd der for en stund siden og de ikke kom langt uten motor.

 

På tide det dukker frem noen spennende biler i bybildet igjen, de har jo vært borte siden i sommer! Mest ekslusive hittil er vel en MR2 med digre potter bak, så nesten ut som de som er på Il Tempo Gigante.

 

det var ett egg som stod utstillt uten karosseri ja, de 4 som stod der hadde alle motorer når jeg var der med jobben ihvertfall.

 

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo noen her.. Stod 4 stk her nede på hydrolift i Fredrikstad for 2 mnd tilbake ihvertfall, var på firma besøk der da, og fikk ta en nærmere kikk på alle 4.

3 av de er så og si "originale", den fjerde er en svart løps bil.

Nå står det en motor fra egget til utstilling, pluss en koenigsegg. Jeg ser Bård Eker stadig vekk kjøre rundt med det gule egget her i fredrikstad, vet ikke om det er den gamle til Vollvik jeg? Snerten lyd ihvertfall =)

 

Mvh

 

Ikke så rart i og med at han designer de, og i tillegg har eierandel i Koenigsegg....

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Møtte selv på en på E18 ved Porsgrunn her om dagen, Vollvik sin

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår