DidrikHA Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Bilen min (golf3) startet fint i dagtidlig. Så tittet jeg på spedometeret og turtallet. viserne gikk helt i spinn. deretter skulle jeg starte den så skjedde det ingen ting. gikk helt fint og trille den i gang. så hadde jeg kjørt i ca 30 min, så stoppa den. prøvde deretter med startkabler. da gikk det fint. så sto den stille i 15 min så startet den ikke igjen... blinklys, radio og alt virker fint. hva kan det da være? dynamo, batteri osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Deffekt/dårligt batteri. Sansynligvis 1 av 2 grunner til dette: Utslitt batteri, eller at dynamoen ikkje lader lenger. Ladespenningen er idéelt på 14,4v (over 14 er bra) med litt turtall på motoren (2000rpm) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 takker for godt svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg