emilhetty Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Jeg satt på A kam på motorn min i sta, merka forskjell. Gikk vel noe bedre, også blei den annerledes å kjøre, den var raskere opp på turtall som fighter sa. Så blei mer deilig å kjøre med, var ikke så forbanna slapp lenger. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Trenger man ikke å gjøre noe med spruten når du bytter kam, planer topp osv osv? Gutta på jobben har hvertfall sagt det. Har lyst til å få hvertfall litt mer futt ut av brakka. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 bare bytt kam som du vil. bør vel egentlig shimse ventiltrykkerne, men er vel ikke så farlig om man bytter til en annen original-kam. Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Trenger man ikke å gjøre noe med spruten når du bytter kam, planer topp osv osv?Gutta på jobben har hvertfall sagt det. Har lyst til å få hvertfall litt mer futt ut av brakka. Å plane toppen er ikke noe vits i, det er bare for å få toppen til å bli rett. Men du kunne høvla toppen da, men da må du ta en del for at du skal merke noe. Jeg prøvde å høvle toppen min 0,5mm forje gang toppakninga røyk, men kan ikke si jeg la noe merke til at den gikk noe bedre, så denne gangen gadd jeg ikke å ta noe. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg