Gå til innhold

Bora 2000 SR (Nå med nye bilder etter lakkering!!)

Ranger emnet


Bora2000SR

Anbefalte innlegg

ja den er lavere bak en fram ja... ikke nå da..hehe... har bytta lenkearmer på stabstaget fram i helga så den ikke subber.. kunne ikke senke mere fram for drivakseln tar borti stabstaget..men nå er det fiksa og den er like lav fram som bak.. det vil si det begynner å bli trangt med 18" nå:P hehe... har 16" vinterhjula på enda men hjulbuen går over dekket nå.. ikke noe mellomrom:P nice:D hehe...

 

Såpass ja:P du får sleng ut et bilde av hvor lav den er nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var å tok litt bilder i gårkveld på parkeringa utenfor mosseporten :P noen bilder ble skurrete men så det ikke før jeg fikk dem på pcen.. men men:P

 

DSC_0375.jpg

 

DSC_0377.jpg

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va d dæ æ så attme sandmoen forje hælg ? :P va no værtfal en rå rød bora

 

det kain heinn d ja... e itj så mang av dein her fargen som d e jort nå me.. æ e 1 av 2 her i trøndelag me dein her fargen som ikke e orginal. en ainna en som har rs4 fanger å rieger skjørt og hekk og vinge me samma farge som bor rundt støren en plass...

 

ja rødfargen e litt tøff syns æ.. spesielt ætter æ fikk hør at d e rød perlemor som e orginalfargen på dein..hehe

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper vinterfelgene dine er RH MX;)

 

det har du sikkrt rett i..hehe... har itj sjækka koss merke d e.. va me biln når æ kjøpt dein.

 

bli bare brukt som støgge vinterfelga men dæm funke nå:P hehe...

 

men takk for at du informere mæ da så æ veit d t neste gang nån n spør mæ:Phehe.. ike at det skjer da men:)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har faan meg girkassa ryki til helvette!!! smalt gått ja for å si det sånn. gikk hull på dritten og all olja å sånn rantu ut å noe har kilt seg inni kasse så den igge går rundt i det heletatt:) skal man gjøre noe så må man gjøre det til gangs liksom... hehe.. ja noen som vet av girkasse til borahora så kauk ut!!!

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
da har faan meg girkassa ryki til helvette!!! smalt gått ja for å si det sånn. gikk hull på dritten og all olja å sånn rantu ut å noe har kilt seg inni kasse så den igge går rundt i det heletatt:) skal man gjøre noe så må man gjøre det til gangs liksom... hehe.. ja noen som vet av girkasse til borahora så kauk ut!!!

 

Velkommen i klubben :)

Lykke til med å finne brukt kasse, kjøper du brukt ryker den etter en stund alikavel;)

Må nok kjøpe ny :)

Jeg kjøpte min nye hos http://www.hellsten-o.se/ funker som krutt

2000 Vw bora slow and soon to bee low edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja snakka me hellsten før helga... ble vist 16 100 for nyoverhalt forsterka kasse.. billigste nye kassa å oppdrive.. kommer ikke på om det var i NOK eller SEK men må nå ha unasett så mangler bare penger... må ha ny clutch også da den bader i girolje:P hehe.... slo hull inn til clutchen me det samme jeg holdt på å rasde kassa jeg vett... gjør det skikkelig når jeg først skal ødelegge vett:D gidder ikke kjøpe brukt. er så sært med vag at må ha akkurat den samme typen kasse som du bruker så da må man evnt kjøpe brukt å sende inn til overhaling og forsterkning så..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja snakka me hellsten før helga... ble vist 16 100 for nyoverhalt forsterka kasse.. billigste nye kassa å oppdrive.. kommer ikke på om det var i NOK eller SEK men må nå ha unasett så mangler bare penger... må ha ny clutch også da den bader i girolje:P hehe.... slo hull inn til clutchen me det samme jeg holdt på å rasde kassa jeg vett... gjør det skikkelig når jeg først skal ødelegge vett:D gidder ikke kjøpe brukt. er så sært med vag at må ha akkurat den samme typen kasse som du bruker så da må man evnt kjøpe brukt å sende inn til overhaling og forsterkning så..

Er sikkert i svenske kronasjer ;) min kom på 14400 nok.

Har hørt at de overhalte kassene ifra nbs ikke holder så lenge så sikkert like greit å gå for en fabrikksny med det samma.

Jeg kunne bruke clutch'en min heldigvis.

2000 Vw bora slow and soon to bee low edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår