Gå til innhold

Bora 2000 SR (Nå med nye bilder etter lakkering!!)

Ranger emnet


Bora2000SR

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker masse da9el... kjekt med litt respons innpå her.. alle andre har solgt bilene sine så er lite liv for tiden... ja kan bare si at du vil bli fornøyd med bilen om du kjøper deg bora...

 

må få lagt inn bilder snart også.. jort litt forskjellig nå så må nesten få lagt inn noe.. har vært litt sløv mn lite liv her så har liksom ikke gidda...

 

mn planene så langt da er kvite felger som jeg holde på å pusser og høvler å styrer på.. de er kantkjørte så må få retta litt på kanter og slikt... åsså blir det sveisa igjen emblemet i bakluka og hallmånen i panser... og den skal pusses ned litt til våren så skal den få ett strøk med orginal fargen og ett par lag med flakes som passer fint til fargen.. skal ikke bli noe blingbling.. mn bare litt xtra piff i den ellers så fine fargen.. i mine øyne værtfall... åsså skal fk lyktene få seg ett strøk med svart farge slik at innmaten blir svart... skal bli flinkere med å legge inn bilder...lover... om dere er aktive her så:)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtest ut som noen flotte planer...gleder meg til å se bilder..blir ikke noe bora me det første,er knakende fornøyd me ventoen..brukte 19 liter på 43 mil,,god grunn bare det i tilleg til alt annet jeg liker me den...men bora me tdi frister bra;) stå på

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

huffamæ!!! lite liv på boratråden gitt... har nå skjedd litt t meg da.. ny emblemfrigrill er montert værtfall... ellers nu bakpotte og stuss...dobbel 2,5" endestuss.. nice... fortsatt...skal få lagt ut blder en dag.. men stresser me å få bygd ferdig lakkboksen pluss en del biler som skal bli pussa å lakkert før jeg får gjort noe mere på bilfronten for i vinter... planer om å oppgradere fra 2 stk 12" pioneer til 4 stk jbl 1222. har allerede skaffa meg en til forsterker så må bare få ånden over meg å starte å bygge litt å skaffe subbene... gleder meg.. fant ut at je ike har noe bagasjerom etter byggingen av anlegget som er planlagt da:) har en litn 5centi fram til bak kant i bagasjeromet: fint ja... får karskflaske inni dær i hælgen:) go hælg!!

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Heisann =)

 

Har du fått koblet om lysene slik at når du har på fjernlys lyser nærlyset fortsatt ? Har du xenon ?

 

Stagen

 

har fått fiksa lysene slik at de lyser begge når langlysene blir slått på ja.. endelig:) hehe... ble bedre lys ja..

 

xenon er montert for en stund siden også... godt nå som det er snø ja:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite som skjer på borafronten for tiden ja ser det ut som :(

Så bilen din her en dag i forrige uke. Sto ved Nordialog bygget i Trondheim. Pen bil :)

 

Må slenge ut flere bilder da :)

 

ja lite som sjer ja... alle selger jo bilene sine nå vett:)

 

jeg jobber for tiden på nordialog så den er ett fast syn her..hehe... takk for tilbakemelding på bilen ja...

 

skal få slengt ut noen bilder en dag mn har liksom ikke gidda siden det er så lite respons her inne men skal få det til en dag.. har jo skjedd noe småtteri mn ikke mye... film og streamer er også tatt av så nå ser jeg ut som en byråner med kun sota sideruter bak:) ikke bra... skal ta opp alle rutene til sommeren og ha på en stør streamer... åsså skal den lakkes i orginalfargen bare med masse flakes:) d blir bra... pansermåne skal igjensveises og emblemet bak skal også sveises igjen..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir lampene veldig varme inni når du kjører med nær og fjernlys ?

 

Stagen

 

har ikke opplevd noe ekstrem varme nei... har xenon nærlys og foreløpi halogen fjærnlys.. skal bytte til xenon i langlys og tåkelys men må ha de berømte pengene først for jeg skal ha meg nye tåkelys også..

 

xenon lager ikke like mye varme som halogenpærer så blir ikke så veldig varmt inni lykta... er ikke noe fare for at ting smelter fordi om alt lyser nei.. langlysa står som regel ikke på i så veldig lange stunder uansett da men... uansett ikke ett problem. andre biler har jo slikt oppsett som standard å de tåler det jo så.. hehe...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vips så vart bilen bra igjen..hehe...må ta service endag så det ikke blir noe værre tror jeg... skulle tatt service for en liten stund siden men har ikke kommet så langt enda:) hehe... lite som har skjedd på bilen egentli i det siste da...montert ny emblemfri svart grill, ny hatthylle med bassrefleks bytta alle pærer innvendig til diodepærer(hvite) og ny bakpotte med 2x 2,5" utløp. ellers hevet litt til vintern og film på rutene og streameren tok politiet av for 1 mnd siden:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår