Gå til innhold

Bjørgvin`s 1.8TQ --Noen nye bilder--

Ranger emnet


Bjørgvin

Anbefalte innlegg

Får vel lage meg en tråd hvor jeg kan samle spørsmål jeg måtte ha. For det blir det helt sikkert:-)

Litt om bilen:

 

96 modell som har rullet vel 144k. EU ok idag faktisk! Ser i papirene at den står registrert med orginalt sportsunderstell. Noen som vet hva det innebærer?

 

Ting som er gjort:

 

-Chip

-Viper resirkventil

-Montert sonar angeleyes (Disse er nå fjernet. kommer neppe på igjen heller)

-Rs grill

 

Planer:

 

-Facelift lykter

-Klare sideblinkers

-Diskre takvinge

-Montere ny magnetventil

-Fikse riper

-Fjerne emblemer

-Har et KN filter liggende. Men her er det litt tvil enda om jeg monterer det.

 

untitled.jpg?t=1207786034

 

untitled5.jpg?t=1207786073

 

untitled4.jpg?t=1207786098

 

untitled3.jpg?t=1207786125

 

untitled2.jpg?t=1207786153

Endret av Bjørgvin

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

 

_esso_: Lyktene er av samme type som sitter på alex sin bil. Jeg har koblet de slik at nå er det bare ringene som lyser når sitter setter på parklys. Har ellers prøvd å tette ene lykten som dugget litt. Har virket ganske bra ser det ut som. Selv om dugg kan forekomme.

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rektig rektig send meg en pm med pris du kunne tenkt deg så ser vi da veit du :) har veldig behov for nye lykter da mine har flasset invendig i reflektoren så de lyser veldig dorlig.

 

send med et bilde eller legg ut her så jeg får se lyktene (stand på de)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir muligens en lakkjobb i pinsen. Skulle da gjerne fått tak i en takvinge før den tid. Så noen som vet om hvor jeg finner denne billigst mulig? Nekter å betale flere tusen kroner for den slik som flere steder skal ha.

Trenger også noen innspill på en ting.

Jeg har fundert på om det blir bedre helhet i fronten om jeg setter på rs netting på de tre nedre luftinntakene. Dette er ikke noen forsøk på rs4 look, men få det litt mer cleant. Hva synes folket?

Esso: Har du bestemt deg for facelift eller angeleyes? Skal en tur i garasjen hvor de ligger nå. Kan få tatt noen bilder.

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir muligens en lakkjobb i pinsen. Skulle da gjerne fått tak i en takvinge før den tid. Så noen som vet om hvor jeg finner denne billigst mulig? Nekter å betale flere tusen kroner for den slik som flere steder skal ha.

Trenger også noen innspill på en ting.

Jeg har fundert på om det blir bedre helhet i fronten om jeg setter på rs netting på de tre nedre luftinntakene. Dette er ikke noen forsøk på rs4 look, men få det litt mer cleant. Hva synes folket?

Esso: Har du bestemt deg for facelift eller angeleyes? Skal en tur i garasjen hvor de ligger nå. Kan få tatt noen bilder.

 

Jeg har gjort dette nå... har ikke fått tatt noen bilder enda, men kan gjøre det i morra :) Tror det blir bra, bare jeg får inn sprederene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår