thklinge Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Som jeg sa tidligere i tråden vil jeg anbefale Irmscher sitt kit for å modifisere hjulbuen bak. Delenr er: 72001462, og kan kjøpes hos f.eks. Opel-deler.no. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAndre Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Som jeg sa tidligere i tråden vil jeg anbefale Irmscher sitt kit for å modifisere hjulbuen bak. Delenr er: 72001462, og kan kjøpes hos f.eks. Opel-deler.no. Har bestilt de via jobben forrige uke.. Åssen er det disse monteres? evt bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Tok endel bilder da jeg sagde og styrte, kan se om jeg finner dem. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAndre Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Tok endel bilder da jeg sagde og styrte, kan se om jeg finner dem. HAdde vært knall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Jeg fant, jeg fant! Av med bakfanger: Her er problemområdet.. Denne sorte plastlista er poppa fast i karosseriet og må modifiseres: Den kan ikke moddes på bilen, så off it goes: For å få mer plass må karosseriet kuttes langs streken som er laga av kappskiva, omtrent til der enden på kappskiva er nå. Delen som kuttes skal så presses utover for å gi mer plass bak: Det ser ikke pent ut, men er resultatet som teller, bank utover, lag plass! Deretter må fangeren ha nytt feste: Plastlista er da for lang og må kortes ned slik at det bare er aluprofilen fra Irmscher som stikker ut der du har skjært og presset ut karosseriet: Test av passform: Poppet på plass: Den flate enden kan drilles hull i, og bakfangeren festes i denne: Husk at karosserideler du har banket og moddet på må rustbeskyttes med lakk / tectyl / tilsvarende. Innerskjermen (om det er noe igjen av den) må varmes med varmluftspistol og presses så den matcher den nye profilen og frigjør plassen. You're done! Congrats :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAndre Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Husk at karosserideler du har banket og moddet på må rustbeskyttes med lakk / tectyl / tilsvarende. Innerskjermen (om det er noe igjen av den) må varmes med varmluftspistol og presses så den matcher den nye profilen og frigjør plassen. You're done! Congrats :) Se her ja, takker og bukker ned i støvet for bilder:) Fikk festene på fredag, ser ut til at det er litt, men en grei jobb dette. Dette hjalp deg mye? jeg mener det er kun dette som er problemet mitt, så håper det ikke dukker opp nye problemområder... vel vel, da drar jeg til en kompis og starter! skriver her imorgen ang åssen det gikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Dette hjalp masse ja, har ikke subbing med sommerdekk nå. Lykke til! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAndre Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Husk at karosserideler du har banket og moddet på må rustbeskyttes med lakk / tectyl / tilsvarende. Innerskjermen (om det er noe igjen av den) må varmes med varmluftspistol og presses så den matcher den nye profilen og frigjør plassen. You're done! Congrats :) Se her ja, takker og bukker ned i støvet for bilder:) Fikk festene på fredag, ser ut til at det er litt, men en grei jobb dette. Dette hjalp deg mye? jeg mener det er kun dette som er problemet mitt, så håper det ikke dukker opp nye problemområder... vel vel, da drar jeg til en kompis og starter! skriver her imorgen ang åssen det gikk Meget sent svar her... pcen "stempla ut" serru. Monteringen gikk bra den, hjalp en go del!! Har forresten ett sett til med dette hvis noen er intressert:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg