volvo-r-sport Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Heisann! Var en tur innom tess i forrige uke og forhørte meg angående diverse slanger til ett motorprosjekt. Det var tydeligvis ikke så enkelt. Jeg trenger slanger til: Veivhusånding Olje til turbo Bensin systemet Det var vist omtrent ingen slanger de hadde som var brukbare til dette da bensin var så agressivt at det kun var nitril slanger som holdt. Olje var det vist også helt håpløst å få en god løsning på. Har slangepresse i garasjen så presser på fittings selv, men må fortsatt ha slangene. Trenger ikke å være sånne superbling stålombunden sak akkurat. Hvor er det folk her kjøper slanger? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 På Summit Racing - High Performance Car and Truck Parts | 800-230-3030 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg behøvde en bensinslange med iø 12mm. Den kjøpte jeg for snørrogførti kroner metern på Lunna Landbruk- og Industrisalg. Mener å ha kvitteringen liggende fortsatt, så kan sjekke om ønskelig. Ellers har jeg kjøpt 4,5,6 & 8mm fra kjøkkentema. De ser ut som hvilken som helst slange kjøpt på ebay og ittno tess. Så lenge det står påtrykt at en slange er til olje og bensin og tåler så og så mange bar ser ikke jeg noen problemer med å bruke hva som helst til hva som helst. Derimot har jeg gjort meg den erfaringen med hydraulikkslange-presse firmaer at så fort du sier bil blir alt så vanskelig. Greit nok at koblingene heter noe annet og kanskje har andre dimensjoner, men jeg har også HØRT det at de ikke har lov å lage pressede slanger til bilbruk. Sant eller amerikansk? Jeg vet ikke. :wank Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 De kan fint presse slanger til bil, høres ut som dere har truffet en vanskelig type. Har fått laget all verdens rare slanger hos Tess, ta med den gamle slangen/røret og alt av koblinger og fittings som hører til, da vlir det rett første gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Ser ut til at jeg har funnet en bra løsning: Aeroquip serien til eaton. Regner med at jeg får såpass hyggelige rabatter at jeg ikke må ut med stort mere for slanger og fittings derfra kontra å få vanlig slanger fra tess med pressa kuplinger. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg