240Råner Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hmmm, eneste jeg finner er denne dynamoen her: JM Autodeler - bildeler til fornuftige priser Holder vell kanskje ikke helt, hvor begynner jeg å lete for å finne noe en av de dynamoene jeg trenger? Fins det i det hele tatt til Mazda 323 88modell? Trenger noen posetive svar her nå, har ikke rå til å bytte bil... Hehe.. trenger ikke bytte bil, bare fylle den du har med heftige batterier. Men, bare for å spørre et dumt spørsmål, hva i allverden er det du skal drive som trenger så sinnsykt mye effekt? No svære monstere av no bassere? Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Så du mener at jeg ikke trenger å gjøre noe med dynamoen? Det jeg skal drive er: TS-W5102SPL Pioneer Subwoofere - Bilunderholdning De trenger vist all den kraften de kan få, tror neppe jeg klarer å sprenge en av de med ren watt. Da blir jeg mer imponert av forsterkeren en jeg blir trist for høytaleren:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hehe, har du ikke nok strøm, så svir du subben uten problem :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ja, jeg leste det et sted. Hva var det det sto igjen, hmm. Noe med at singnalet ikke blir rent om du ikke hadde bra nok strøm tilgang som gjør at det lett går ann å sprenge en kraftig høytaler, husker jeg rett? Vell uansett er det noe negatift som skjer om du ikke får nok strøm, men det er jo det problemet jeg prøver å løse her nå. Trenger bare noen gode råd. Så Holder det med "Kinetik HC2400 - 2750 Ampere Power Cell - The Monster" pluss orginal batteri? Og trenger jeg dynamo forsterkning her? Det er vell det jeg står igjen å lurer på nå. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 foresten noen som vet noe om litt onkelig Høyttalerkabel helst 10mm² eller noe sånt. Skal vist være vanskelig å få tak i hørte jeg på CB-elektro. Hadde vært fint med noen terminaler som passet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 "Klipping av signalet" kalles det når forsterkern prøver å orke mer enn det den faktisk klarer. Det er det som dreper elementer. Forøvrig har kjøkkentema 100A dynamoer til rundt tusenlappen. Var latterlige priser på den sjappa linket til oppi her. Spør du brukeren Matador her inne kan han vikle dynamoer etter ønske. Spørsmålet da blir om du har nok motor i Magdaen til å dra rundt kostebinderiet. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg vil bare si til deg TS. At du er en utrolig modig sjel som skal få liv i det brutale elemtet som ett av dine første prosjekt.:thumb Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Takk blogz føler litt at jeg har tatt meg vann over hodet her men jeg skal ikke gi meg nå uansett hvor lang tid det måtte ta, målet mitt er å klare å bli helt ferdig til jeg skal ha en gutte tur til Roskilde Festival:) Hei, skody hvor er den linken du snakker om? Å holder det med en 100A dynamo eller er det forlite. Vet ingen ting om dynamoer, så hadde vært fint om noen visste hva jeg trenger. Og hvor finner jeg han Matador typen du snakker om? Kan han hjelpe meg å finne det jeg letter etter, eller er det han som selger? Husk at det er til en Mazda 323 88modell Ikke lett å finn sterke dynamoer til den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Du minner ikke så reint lite om megselv da jeg hadde kjøpt mitt anlegg. Cdspiller med "optisk" utgang..... hva i svarteste er det??:op: Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 matador er her på forumet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Ja jeg fant han nå bare venter på svar, om han kan hjelpe da. Noe sier meg at jeg har satt meg litt fast her nå:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Men hva var det med kjøkkentema 100A dynamoer til rundt tusenlappen? Hvor er linken til den siden? Har de noe som passer til bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Å hvordan legger du ut bilder her? Jeg prøvd litt men fikk det ikke helt til... Må bildene ligge på nett fra før for å kunne legges ut eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hva brude jeg kjøpe av Kinetik Power Cell 16V å ett Kinetik HC2400? Til Lanzar OPTI 6000d + Soundmagus x3000? Kan det være at de ikke klare 17,7volt? Er det bedre å kjøre masse ampere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 venter fortsatt i håp om å få noen svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg