Gå til innhold

Bilvask...hvor?

Ranger emnet


Mikael1977

Anbefalte innlegg

Sånn jeg forsto det så var det vel heller fordi han brukte SVAMP til å vaske med, hehe ;) Men hadde sikkert sett klokt ut med vaskemitt osv :p

 

Har bare prøvd en selvvask ved bensinstasjon. Var ikke i Oslo men ved Sharif's dekksenter. Må si jeg ble skuffa over "høy"trykkspyleren. Men funker jo å vaske hvis du gjør det ofte nok sånn at møkka ikke setter seg så veldig. (Møkka setter seg = tide med en polering) Hvis det ikke er ekstreme tilfeller såklart.

 

Hadde jeg drevet en bensinstasjon så skulle jeg prioritert selvvasken veldig mye. Mye såpe, HØYT trykk i spylern osv. Greit nok at det blir litt dyrere for sjappa å holde i gang selvvasken, men det tjener du jo fort inn da 90% av alle de som vasker der blir fornøyde. Ser jo det spessielt på vinterstid at etterspørselen er stor når det gjelder gode vaskesteder.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hokksund er det ved Lerberg som er best...da får du deg en luftetur også vet u...he he

 

Lurer på om jeg synes man har bedre tid per polett på bråtabakken..

Ellers er det nice med underspylinga i ene hallen på Lerberg der!

Regner forresten med at du ikke mener den Esso vaskebalja, men de på andre siden ved jafs?

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, muligens det ikke heter "svamp" men min norsk er litt ræva av og til :D

 

/Mr. Svorsk

 

Joda det heter Svamp, så ikke noe galt med norsken din ;) Men er bare det at folk som er veldig nøye med vasken ikke bruker svamp pga den fort kan lage vaskeriper. hehe :happyhappy:

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe på østre aker vei 206 ved grorud, kom bare litt seint på dagen så er det masse ledig å da kan du stå med svamp der tror jeg.. Spørs hvor mange det er der hvis du skal dra fram svamp og polere hele bilen mens folk venter, men du får se ann på folk der.. Vertfall veldig bra utstyr der + du kan bruke kort til og kjøpe poletter med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det heter Svamp, så ikke noe galt med norsken din ;) Men er bare det at folk som er veldig nøye med vasken ikke bruker svamp pga den fort kan lage vaskeriper. hehe :happyhappy:

 

Hehe....dette var litt kjipt da siden jeg alltid har brukt svamp ved vask tidligere :(

Men det positive er at jeg ikke er så ræva på norsk da :)

 

Well, well... får ta og polere bilen extra godt til våren :D

Vaskehandskene dere snakker om, hvor får jeg tak i disse?

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår