Gå til innhold

Vårtreff på Lånke 26.April 2008: Arrangør Nordmøre Gatebilklubb

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

 

utrolig kor mye bra bilder du har tatt.

vart kjempe overaska over kor mange bilda d va av 740n min under brei sladden, pleier vanligvis aldrig å finne noen bilder jeg er med på. hehe.

men det er helt supert at noen tar såppas mye bra bilder fra treffene. til alle fotografene rundt på treffene, dokker gjør alle en kjempe god jobb.

er det foresten noen som har noe film fra treffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men for å rette litt kritikk til dere som kom på treffet da. Er det nødvendig å forsøple så sinnykt mye når dere står i bilkø? Det var strødd med søppel oppover mot sentret. Og vi fikk meget sinte telefoner fra naboer som ikke likte å ha søpla der.

 

 

Du er ikke den eneste som irriterte deg over dette..tenkte kanskje at vaktene i det miste skulle gi en kommetar på dette da enkelte kastet det ene og det andre ut av bilen i køen rett foran vaktene (Og disse var ikke opptatt med å selge biletter..), men ingen av vaktene reagerte. Hvis dere mener dette er ett problem (Og det er det) kan dere kanskje i det minste gi ett lite signal der det oppdages om at dette ikke er OK??

 

Ellers var det noe skuffende å betale 200kr for å komme inn på området med bilen for så å bli henvist til parkeringsplassen med de andre bilene, med beskjed om at det er fullt..!

 

Irritasjonen ble ikke mindre da det passerte mange biler på vei inn til området ETTER OSS da vi tok bena fatt på vei inn til området.. Dårlig kommunikasjon mellom vaktene? Er det fullt så er det fullt, og da bør dere si ifra om dette før man betaler for å komme inn..

 

 

Ellers var det vel ett greit treff med bra vær og oppmøte.. Drag-konkurranse var dog savnet, burde vel ikke være noe problem å ha denne ved å starte ved publikum og kjøre mot den andre enden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vidder, beklager det med at du måtte betale for så å ikke slippe inn på området, det må ha skjedd en glipp.

fikk du gul/rød lappe i frontruten ved betaling ? Hvis du gjorde det så er det rart om du ikke slapp inn, ikke vet jeg hva som skjedde i ditt tilfelle. Alt vi kan si nå er vel bare beklager.

 

Jeg var selv på den kanalen vi brukte for billettører og p-vakter en periode, og jeg vil ikke si det var dårlig kommunikasjon mellom de. Men grunnen til at det muligens passerte biler etter at du hadde begynt å spasert er antagelig for at det ble stoppet fra billettørene en periode på å slippe inn biler, for så derretter ble åpnet opp for 15 nye biler da vi så det var plass til flere. Dette ble gjort pga det er meget vanskelig for p-vaktene å vite hvor mange biler som er på vei inn fra billettørene og til de annkommer området. Vi var ment til å ha ett max antall biler inne, men i kampens hete så ble det avglemt når billetsalget begynte.

 

Billettørene og de vaktene ute der skal få bedre beskjed om å se etter søppelkastere til neste gang.

 

Har hørt flere som savner drag, men desværre så ser vi oss ikke i stand til å prøve det sånn som baneforholdene er der.

 

 

krbarstad: det kommer flere bilder av 740'n din på vår hjemmeside etter hvert også :) Og det kommer film fra oss etter hvert. Jeg lover ikke noe dato, men følg med :)

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endel av mine 173 bilder ligger her, kun fra utstillinga desverre, hadde jeg hatt speilreflekskameraet iorden hadde det blitt fra banekjøringa også..

 

http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-bilder/197451-mine-bilder-nordm-re-gatebilklubb-s-treff-l-nkebanen-26april.html

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig kor mye bra bilder du har tatt.

vart kjempe overaska over kor mange bilda d va av 740n min under brei sladden, pleier vanligvis aldrig å finne noen bilder jeg er med på. hehe.

men det er helt supert at noen tar såppas mye bra bilder fra treffene. til alle fotografene rundt på treffene, dokker gjør alle en kjempe god jobb.

er det foresten noen som har noe film fra treffet?

 

Har et bilde av deg jeg også som jeg er ganske fornøyd med:)

Håper det faller i smak ;)

 

Tore032copy.jpg

Stian

- 93 Toyota Supra TwinTurbo

 

www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

protrek: Det med parkeringen for de som skulle kjøre kunne ha vært nesten halve nedover strekka fra senteret.For å slippe all gjørma når det skulle skiftes dekk osv. Var jo helt håpløst!

De som skal BARE still ut kunne ha vært på toppen og i grus svingen.

For de som skulle kjøre og som sto i grus svingen fikk jo ikke plassen sin igjen pga at køen for de som skulle kjøre sto i veien!

Og som jeg gjorde, parkerte jeg i go kart banen. Var iværtfall asfalt å stå på.

 

Bare for ett tilfelle? Å at han som satt på ikke var vant med 6 punkt seler. Det kunne han vel til selv. Han fikk jo dem på!

Hva med alle gangene når bilene har rullet rundt på gatebil treffene og oppe i mo? Og alle de andre hendelsene. Blant annet motorbrannene. Hvilke regler blir det da når sjøføren ikke kommer seg ut? Skal dere slutte med all kjøringen da? Synes dette er overdrivet.

Og hvorfor skrev dere ikke det i annonsen?

 

 

Jepp, det var bare ett tilfelle med oss, og dermed så syns vi at hvis det går ann å få til ett treff sikrere for alle parter så gjorde vi noe for å eliminere bort den feilmarginen. Dette med banekjøring er en extrem sport, så vi prøver så godt vi kan for å ha det så sikkert som mulig. Det at du syns det er latterlig og overdrevet får stå for din regning, men jeg tror nåkk at de fleste er enige med oss i at det er riktig å gjøre ting så sikkert som mulig.

 

og JA, hvis det en gang skal skje at det går riktig ille og sjåfør dør eller blir invalidisert så slutter vi med all kjøring, for da er det ikke noe morro og holde på lenger.

 

Det er vi i Nordmøre Gatebilklubb som har hovedansvaret for sikkerheten under våre treff, og hvis du ikke liker det så får du dra på andre treff.

 

Det at det ikke ble nevnt i annonsen er rett å slett en forglemmelse, den ble skrevet for en tid tilbake. beklager.

 

Når det gjelder forslaget ditt til parkering så har vi prøvd nettopp det for ett par år siden og det ble meget dårlig mottatt.

Utstillingsbiler er som regel meget bra shinet til ett treff, og da er det lite morro å måtte stå i grussvingen der hvor alle går rundt, inn og ut av bilen med skitne sko. De står også somregel med åpne dører, bagasje lokk osv for å vise frem stasen, å da er det ikke noe morro å få det fullt av støv og skit.

BTW så var det parkering for kjørebiler nesten halve bakken nedover!

 

Vi har ett håp en vakker dag om å kunne bruke hele bakken til kjørebiler, men det krever at området som nå ble brukt som parkeringsplass blir litt jevnere så vi kan ha utstilling der, også krever det at det blir parkeringsmuligheter andre steder for de som bare vil se på. Pærr i dag så er ikke mulighetene ved Lånke motorsenter der for å få gjort det sånn som du/vi ønsker det. Vi hadde som tidligere nevnt en plan om å benytte området utenfor som publikums parkering, men der var det speiderleir.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et bilde av deg jeg også som jeg er ganske fornøyd med:)

Håper det faller i smak ;)

 

Tore032copy.jpg

 

d bildet falt godt i smak. har d som bakgrunn på pc`n min.hehe

vart overaska når æ så at d faktisk kom røyk fra dekkan.hehe har jo ikke sperre en gang.

ang derre me at det kun er lov med en i bilen så er d selvfølgelig kjipt å synd, men æ respektere avgjørelsa t NGK, å skjønne godt at når man oppleve at en persjon nesten brenn inn i ei bil, så vill man jo gjærne forminske sjangsen for dette skjer igjen.

å det er jo stor forskjell på å må få ut en persjon i forhold til to utav ei brennende bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va innpå galleriet t NGK å kjikka, va my bra bilda dær fra treffet, men æ fikk ikke åpna alle bildan, kan jo seff vær noka me pc`n min som gjør d t da. noen andre som har problem me å sjå bildan?

 

Stemmer det krbarstad. Vi har ett lite problem med galleriet.

Tror du får sett bildene om du trykker på vis de i full størrelse.

dette problemet vil forhåpentligvis ordne seg snart. Problemet oppsto da det ble oppdattert med flere bilder, da forsvant plutselig gamle. Men det vil komme 177 bilder dit snart..... (jeg tok over 700)

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår