Gå til innhold

subbene slutter plutselig å spille

Ranger emnet


raz

Anbefalte innlegg

Hva slags utstyr har du? Har du utstyr som samsvarer litt med hva du "ønsker" (her tenker jeg på om du vil spille "konkuranse-høyt" med biltema utstyr)

 

Men ikke forde!!! Jeg har litt av samma problemet selv. Men det er kun når jeg presser MAX ut av mitt anlegg på varme dager. Da hender det at subforsterkeren går i protect. Hvorfor er jeg ikke sikker på, men det skjer. Kan væra på grunn av at anlegget skjønner at det blir formye av det gode, eller at CDn er føkka.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt samme problem jeg også, saken var at når jeg pressa forsterkeren maks blokkerte den lyden, skrudde ned og vips var den tilbake.. er nok som blogz sier at den går i protect slik at den ikke skal ryke..

--------------------

MyraRacing

 

*Golf II 1990 1.8 - StreetPirate

*Primera P10 16v TwinCam - Vrak/høgga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle koblinger er 100% bra, så er noe koblet "feil"... feks 2stk paralellkoblede suber, på brokoblet forsterker. Eller du spiller så høyt at forsterker og sub sliter skikkelig, men hvis det er tilfelle, så må du sjekke øra dine, for da låter det skikkelig ille ;)

 

Det var siste setningen der jeg ville beskrive med "biltema-maset" mitt men det låter lissom litt respektløst. Men når det er sagt så henger jeg meg på.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt ut og inn strøm å jord men det funker ikke. Lyset på forsterkeren lyser men det kommer ikke noe lyd fra subben,subben er ny. bare en slik rar lyd, prøvde å koble den andre subben på samme forsterker men det ble bare en slik rar lyd av den også. hvordan får jeg den ut av project? kan det være at forsterkeren er sprengt?sikringene er hele...veldig irriterende.

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være at utganger på forsterker er gåen, hadde samme problem selv. satte inn helt ny forsterker nå i vinter, gikk 2,5 måned med bare noen få timer spilletid. plutselig kom protect å bare lyste hele tiden. ringte inn til forhandler som mente det var koblet feil eller utganger ødelagt. hvordan dette har skjedd vet jeg ikke. kan nok hende du må handle inn en ny forsterker etter hva jeg har lest her.

vw golf 3 jubileum 95

Volvo 960 3.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er her du også ja:P

ja faen har sjekket allt,skal ta ut allt i kveld og ordne opp skikkelig bak der. Irriterende som F#¤%. Får håpe det ordner seg i kveld visst ikke blir det innkjøp av forsterker...har du forsterker liggende jim?

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår