stepside Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Har solgt en motor til en som bor nord for trondheim, er det noen som vet hvordan man billigst å best får fraktet den dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Tog! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanner Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Har solgt en motor til en som bor nord for trondheim, er det noen som vet hvordan man billigst å best får fraktet den dit? Har du ikke noen kjente som kjører trailer da?? Går vel sånn ca 400 vogntog i døgnet mellom Oslo og Trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hvis jeg hade none kjente som kunne kjøre, hadde jeg vell ikke skrevet her :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hvis jeg hade none kjente som kunne kjøre, hadde jeg vell ikke skrevet her :-( en motor er jo ganske tung..så det blir en del å betale uansett.. men båtfrakt trur jeg er det som er billigst. spørs kor fra å til.. har du eller vet om noen som har bekjente på hurtigruten, så tar di den med gratis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Skal den med Hurtigruten må den jo til Bergen først, og ettersom trådstarter bor i Oslo (ifølge lokasjon) så blir vel det litt tungvint. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ringte til Nor-Cargo Kr.4500!!! Når jeg sa at "-Det var dyrt" fikk jeg 30% avslag direkte, hva er det for prissetting? Jæ...lig useriøst spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Motoren skal til: 79444 Ottersøy er det noen som skal dit eller i den retningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Er ikke dette kjøper sitt problem da? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Har du hørt tales om hjelpsomhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Har du hørt tales om hjelpsomhet? Ja, men hvis man kjøper en ting på andre siden av landet så kan man ikke vente gratis frakt uten å ha masse flaks :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg