Gå til innhold

Billigste bil å forsikre?

Ranger emnet


krest

Anbefalte innlegg

Hei, er på jakt etter en bil som er billig å forsikre. Helst den billigste :D. Etter det jeg ser er en audi 80 2.0 meget billig (ligger rundt 7800), dette med 20% bonus. Hvis det finnes noe som er vesentlig billigere vil jeg gjerne vite det!

 

Bør kanskje opplyse om at jeg ikke vurderer å skaffe noen bil før om et år, når jeg har hatt lappen 5 år.

Audi V8 3.6

Audi A4 1.8 20V Quattro

Ford Granada 2.8 Gl

Audi 80 2.8E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7800 er det meget billig? snakker vi om full kasko på en gammel bil nå?

 

dersom du skal ha ansvar er jo alle biler billigere enn audi. styr unna typiske ungdomsbiler

 

Det er vell med del kasko, men trenger vel strengt tatt ikke dette.

Audi V8 3.6

Audi A4 1.8 20V Quattro

Ford Granada 2.8 Gl

Audi 80 2.8E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er på jakt etter en bil som er billig å forsikre. Helst den billigste :D. Etter det jeg ser er en audi 80 2.0 meget billig (ligger rundt 7800), dette med 20% bonus. Hvis det finnes noe som er vesentlig billigere vil jeg gjerne vite det!

 

Bør kanskje opplyse om at jeg ikke vurderer å skaffe noen bil før om et år, når jeg har hatt lappen 5 år.

 

Vel, du finner billigere "biler" å forsikre enn Audi 80 2.0. Typiske asiatiske småbiler som Toyota Corolla, Daihatsu Charade, Hyundai Pony osv med minste motoralternativ er sikkert jævlig billig å forsikre.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne ut hva som blir billigst er det bare å ringe rundt til forskjellige selskap og få tilbud på de aktuelle bilmodeller.

 

Har nå 75% bonus, full kasko og betaler såvidt over 3k for en 945turbo reg. med 165 hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

audi 80 er ganske dyr å forsikre! har en 2.0l 90hk selv og betaler 7400kr på gjensidige med 20% bonus!! og det er bare ansvar og pasasjer ulykke :S Sjekka i vesta i ettertid og der kosta de 7000kr med reiseforsikring og ulykke forsikring(får vist 500.000 hvis jeg blir rygg skada eller noe) men uansett, DYRT!!

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår