Gå til innhold

Størst plass i baksetet?

Ranger emnet


iskrem

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke av disse bilene har størst plass i baksetet sammenlignet med hverandre. :)

 

Nissan 200 SX S13 vs. Toyota SUPRA mkIII vs. Mazda RX-7 vs. Mitsubishi Eclipse 1st Gen.

 

Jeg har sittet bak i en Toyota COROLLA '85 mod og plassen er greit nok for en stor kar som meg, lurer på om disse bilene ovenfor har tilsvarende størrelse bak eller mye mindre.

 

Takk på forhånd. :)

 

EDIT:

Ikke COROLLA, men en to dørs CARINA II. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet bak i en Toyota COROLLA '85 mod og plassen er greit nok for en stor kar som meg, lurer på om disse bilene ovenfor har tilsvarende størrelse bak eller mye mindre.

 

Vi vet alle at det ikke er du som trenger bakseteplassen, men alle fjortissjentene du håper på å plukke opp med sånne biler ;) De trenger iallfall ikke mye plass..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan 200 SX S13 vs. Toyota SUPRA mkIII vs. Mazda RX-7 vs. Mitsubishi Eclipse 1st Gen.

 

Disse har da ikke baksete.. Det er bare puter med fordypninger til å sette handlevarene i. For det er selvsagt ikke plass til det i bagasjen der subben står.

 

Hadde en prelude selv, men det var ikke plass til noen baki der uten at jeg måtte sitte med knær i haka framme.

2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supra har vell ikke baksete?

 

celica har noe plass.

 

Supra har baksete, men er dog ikke stort mer enn 10 til 15cm mellom baksetet og forsetet med en gjennomsnittlig størrelse sjåfør mener jeg å huske fra sist jeg så baki en supra..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet alle at det ikke er du som trenger bakseteplassen, men alle fjortissjentene du håper på å plukke opp med sånne biler ;) De trenger iallfall ikke mye plass..

 

 

Eirik

 

Forstår tankemåten. Fjortissene skal ha det bra vettu...

Jeg er n00b.

------------------------------------------

Insty kjører nå Nissan 100 NX '91

Insty har hatt Peugeot 405 '94 [Krasjet]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er iallefall ikke bakseteplass på sxen. Er en smerte å være fire personer i den bilen. Tre er et maksimum, og da er det trangt!!

Man får faktisk ikke mer enn 2fingre imellom framsetet og baksetet når man har setene helt bak.

Prelude er enda mindre. Der er det bare plass til en finger :P

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn så er alle disse bilene laget med baksete grunnet det japanske avgiftssystemet. to seter er sportsbil og blir da dyrere. I tillegg så er gjennomsnittshøyden der ikke fullt så høy som i norge. ergo er det plass til fire.

Du skulle vel ikke tatt en titt på en 300zx da? mener å huske at det er litt bedre plass baki der enn en 200/prelude.

Hadde lude før og det var ikke greit å ha passasjerer over 150cm/50kg bak meg som fører. jeg er ca 175. er man over ca 170 så stanger man hodet i bakvinduet i fartsdumper ol.

2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår