Gå til innhold

Elwood's Golf IV

Ranger emnet


elwood84

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

svendsen eksos.. kjørte opp der i lunsjen.. chop chop sveise sveise.. 30 min så var d ferdig.. helt konge.. brummer akkurat passe.. hører at det er en fet bil som kommer og ikke en volvo 240 med 20" eksos:P(overdrive)

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at det er montert sportsluftfilter. Hva slags effekt gir dette isolert sett, utenom at det ser "kult" ut? Har du målt og evt kilder å vise til? Merke? Mye delte meninger om dette. Er kun nysgjerrig.

Er du forresten på vwnorge forumet? Eller var du på vwtuju? Mener jeg husker nicket dtt. ên sist ting: bakfangeren, er den orginal?

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at det er montert sportsluftfilter. Hva slags effekt gir dette isolert sett, utenom at det ser "kult" ut? Har du målt og evt kilder å vise til? Merke? Mye delte meninger om dette. Er kun nysgjerrig.

Er du forresten på vwnorge forumet? Eller var du på vwtuju? Mener jeg husker nicket dtt. ên sist ting: bakfangeren, er den orginal?

mvh.

 

Det sies at det er bedre for motoren og gir litt effekt. Men jeg har egentlig ikke peiling. Søk litt rundtom på nett så finner du sikkert svar på det. Det blir også en litt "fetere" lyd fra under panseret. Jeg har KN filter på Golfen og King Dragon filter på Citroen'en som jeg ska selge.

er ikke på noen andre vw forum nei. Kun her.

Bakfangeren er original ja..

 

edit: Bilinform.no - Spr vr bilmekaniker - Hva er KN filter og Effektanlegg?

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, da forveksler jeg deg med en annen..

 

Regnet med noe slik svar ja, leste artikkelen. Man gjør det som regel for lyden sin del, og 1% for "økt effekt" ved høye turtall. (Hvor høye, nøyaktig?)

 

Takk for hjelpen.

 

hvor høye turtall vet jeg ikke.. jeg er nok like blank som deg.. hehe :)

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ta et bilde senere i dag og legge det ut i kveld..

 

 

har bestilt stabstag og belteputer(blå sparco) fra bsbildeler.. men steeeike de er treeeeig.

 

kjøpte biiiillig proson 2*10" sub og en forsterker på 500w fra netthandelen.no IKKE KJØP!!! proson sub'ene suuger!!!

fikk det samlet for 1000kr da, så det var billig.. men det skal selges.. får vel det man betaler for.. de funker forsåvidt greit, men er stooor forskjell fra min forrige doble 10" sub som kostet 2700kr med forsterker..

skal kjøpe noe kvalitet bra bilradiospesialisten..

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg vet.. har stillt de litt nedover.. men blender vel litt uansett.. nye lykter er dyyrt.. men vurderer det..

 

kan man kjøpe lykter til golf IV med angeleyes og original xenon?

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny sub og forsterker er på plass..

 

JBL_GTPK2_468.jpg

 

den sub'en(kun sub) og en boss gt forsterker på 2000w..

har brokoblet to kanaler så sub'en går på 1000w.. ska bruke de to andre kanalene til fronthøyttaleren ettersom forsterkeren som driver de ikke funker helt:S

 

noen tips til kordan jeg kan gjøre det fint enkelt? noen som har skrudd forsterkeren på seteryggen?

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår