Gå til innhold

Elwood's Golf IV

Ranger emnet


elwood84

Anbefalte innlegg

hmm hmmm.. er det mulig å få tak i selvjusterende xenon lykter til golf 4 da?

 

kan du få tak i noen bilder av de baklyktene på en blå golf? er litt skeptisk.. liker ikke så mye styling..

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal se hva jeg finner, bor et stykke unna han som har den blåe golfen :)

vet ikke om man får slike lykter, men monter xenon i de lyktene jeg har.. har selv dette og har aldri hørt noe fra politiet eller noen andre.. :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har no fjernet hengerfeste, det kjipe er at det er en liten stubb igjen. men den får bare være der. børstet vekk rust på den og lakkerte den med svart rust maling fra bilxtra.

har hatt lyst på svart kort antenne, men gidd ikke bestille.

så kjøpte denne på bilxtra. ( den lengste. mulig jeg ska bytte til den korteste? hva syns dere? )

 

getImg.asp?FileID=1266

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør seg med ny og kortere antenne ja.. har den lengste på min bora da... syns den ble penere egentlig.. mn ska bytte nå.. vil ha svart istede for.. har ikke noe chrome på bilen(skal ikke ha det heller)bortsett fra inni angeleyeslyktene, men de skal lakkes svart inni etter hvert. ang xenon i angeleyeslykter: det finnes å få kjøpt ett sett som gjør at du har automatisk lysjustering på lyktene.. kommer ikke på om tmtuning lr performance-cafe som har det.. men det finnes. kosta rundt 500kr troir jeg.. det skal jeg montere på min.. samt komfortblink og cruisecontroll da..:P d bli digg:*)hehe.. fin bil foresten.. hengerfeste kan du jo bare skru løst fra ramma da... så slipper du den lille plata.. festa med 4 lr 6 skruer tror jeg.. kan jo kjøpe deg avtagbart da.. slipper at noe vises.. har dette på min å det vises ikke så lenge du ikke har kroken i.. ligger heeeelt skjult.. det er digg å kan ha mulighet til hengerfeste da, men det må være skjult når det ikke brukes:Phehe...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bora2000SR: jeg hadde og en sånn antenne, jeg lakka den svart og det gikk overraskende bra. tålte både vask og vestlandsvær. bare puss den litt med sandpapir, grunning et par lag med svart lakk og noen lag med klarlakk.

 

hadde den ca en måned før jeg kjøpte en finere fra tmtuning, tror den heter stubby TT-style eller noe i den duren. er litt tykkere, litt lengre men ser 10 ganger finere ut.

et lite minus med den at den har skiftet farge til gull, så jeg må vel fram med sprayboksen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir for tiltak å ta av bakfangeren osv for å fjerne hengerfestet helg.. om jeg trenger hengerfest en gang så er jo det bare å feste det på igjen sånn som det er no. MEN, da må jeg koble ledninger om jeg vil ha fungerende lys osv på hengeren:P

 

hadde tenkt å bestille den svarte korte anntennen fra tmtuning jeg og.. men det koster og tar tid..

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurdere faktisk å fjerne antenna mi å sveise igjen hullet på taket når jeg skal lakkere bilen.. skal se om jeg finner vindusantenne eller noe som kan gjemmes. bruker ikke radioen og med lita uorginal antenne så tar ikke radioen inn så veldig bra uansett. mn om jeg finner på å skal ha antenne så blir den uansett kort og svart..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg skulle lakkert bilen så hadde det vært en del jeg ville gjort

1. buen på panseret der emblemet er skulle blitt sveiset, emblemfri grill

2. emblemfri bakluke, muligens fjernet dørhåndtaket på bagasjeluken og.

3. muligens fjernet viskeren bak.

 

er lov å drømme. tror lakkering blir litt for stress og dyrt for min del.

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=06369&ASP=4429442&Type=VW&Model=Golf&Year=2003&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4429442[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=2003[O]amp;Varegruppe=0223

 

hær er bilder av blå golf med hvit/blå hella lykter :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å fikse sommerfelgene i vinter. Slipe de og lakkere de.. Noen forlsag til hviken farge som kler bilen? Tenkte på hvit... hmmm..

 

så en svart bil her en dag med fete oransje felger.. så syyykt bra ut!!! tips til de som har svart bil:P

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet noen som driver med det. http://www.bergeneloksal.no

http://www.bergencoating.no har mailet bergeneloksal om pris.

får se om de enten kan pulverlakkere eller eloksere felgene mine.. tror ikke det ska være så dyrt.. men mulig jeg må glassblåse de før jeg leverer de. og det koster jo penger et annet sted.

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår