Gå til innhold

Elwood's Golf IV

Ranger emnet


elwood84

Anbefalte innlegg

her i trondheim koster det 500 pr felg for glassblåsing og pulverlakkering... ikke ille pris det altså...

 

har sendt inn mine miglia 1000 18" til pussing og lakking.. de blir hvite. blir sykt rått med hvite felger på bilen min med den burgunderrøde fargen. testa med en hvit felg.. det blir ssykt pent!!! du har jo blå bil så hvit felg er ikke et dumt alternativ. kompis av meg som har en subarublå golf 3 har akkurat lakka sine felger hvite nå... sinsykt pent!!!

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er sikkert fake todelt. ska se om det går an å skru ut skruene. hvis ikke så er det bare å lakkere over. selv om det kanskje kan bli litt rart på nært hold. men bryr meg ikke såå mye om det egentlig.. bedre at de er fint lakkert enn sånn som de er nå uansett. takk for tips..

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har tenkt å pulverakkere felgene snart.. når jeg legger om til vinterdekk. tror de blir hvite.

 

hadde lyst å se kordan det ville se ut på min bil, men siden ingen svarer i photoshop forumet så prøvde jeg meg selv... i PAINT!!! haha

 

golf12hvite.jpg

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe,wtf, paint :P jaja,..,sort er jo alltid fint da, hvitt ser kanskje litt for .. hvitt ut på blå bil? vet ikke jeg da men, om _jeg_ hadde hatt de valgene der tror jeg det hadde blitt sort. meeeen om jeg skulle ha tenkt litt nytt ville jeg kanskje hatt sort med hvit kant :) jaja, nei, vet ikke jeg, du sku hatt litt paintshop i stedet for mspaint :p

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se om noen gidd på photoshop forumet etterhvert.. har ikke hastverk.. felgene skal fikses en eller annen gang i vinter.. om jeg skal ha hvit så blir det samme hvit farge som de hvite oz felgene. En kompis av meg har hvite felger på rs blå audi rs2.. ser bra ut.. svart er litt utdatert men kunne vært kult.. ettersom vinduene er sotet, og eventuelt kunne jeg kjøpt lykter som er svart inni..

 

 

senking utgår desverre foreløpig.. pga boforhold. å kjøre inn i den bakgården jeg parkerer i med lav bil hadde aaaaldri gått..

 

apropos det.. det er veldig humpete inn i bakgården, svinger opp på et fortau med skrå kant, fortauet er litt skrått, og det knirker en del i bilen.. bør jeg kanskje tenke på å bytte foringer og diverse..?? hmm hmmmm

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Pris for å skifte clutch:

begynner å nærme seg tid for clutch skifte.. så har sjekket ut litt priser rundt om i Bergen. om folk lurer på sånn omtrent ha det koster.. Møller tar 5.040,- for arbeid, 2 899,15 for deler, 1 984,8 mva, totalt totalt 9 923,95,-

 

karosserifabrikken tar: ca.7000kr inkl. arbeid, deler og mva.

 

edit: auto23 ca. 8000kr inkl.mva

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt å pulverakkere felgene snart.. når jeg legger om til vinterdekk. tror de blir hvite.

 

hadde lyst å se kordan det ville se ut på min bil, men siden ingen svarer i photoshop forumet så prøvde jeg meg selv... i PAINT!!! haha

 

golf12hvite.jpg

 

Tror virkelig jeg dævver altså, herlig paintjob :P

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

har begynt å pusse opp felgene no.. huff så mye arbeid..

er 2/3 ferdig med EN felg. brukte ca 3 timer på det.

tror det blir ganske bra. begynte å teipe delene av felgene som ikke skulle fikses på, altså jeg fikser bare kanten på felgene. tok på lakkfjerner og lot det virke ca30 min. var litt arbeid å få vekk all klarlakken. mye griseri, men det gikk til slutt.. så pusset jeg de værste stedene med 600våtpapir.

i dag blir det finpussing med 1200våtpapir, og så polering. men steike så mye arbeid.. huff..

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår