Gå til innhold

Hvor ofte skal man hilse på samme person når man er ute og 'råner'?

Ranger emnet


KristianG

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hilser første gangen man møtes, vist man treffer på personen igjen etter en par timer kan jeg hilse på nytt igjen.

Hilser enten bare med hendene eller med venstre blink, langlys helser jeg ikke med så fremst det ikke er noe som er galt..

 

 

Bare jeg som syns dette egentli var en helt bortkastet tråd? Man finner sin egen stil, så greit er vel det..!

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot lysbruk. Skulle vært forbudt, uansett. Kun brukes til det som det er ment til og brukes som. I tåke.

 

Hva er problemet med det?

 

Dette minner meg forøvrig om en liknende problemstilling jeg har. Man er ute å går i nabolaget, treffer en nabo, hilser og slikt. Så på tilbakeveien treffer du samme nabo. Hvor lang tid skal det gå før du skal hilse igjen?

Merkelig at ikke Seinfeld har tatt opp denne problemstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stop midt i gata. Forlat så bilen og still deg i motgåendes kjørefelt og vei med begge arma som om du skulle hatt kontakt med en boing fly langt oppe i himmelen. Stå der til motparten har stanset og selv går ut. Når han har gått ut sier du hei og setter deg inn i bilen igjen og kjører videre. Sånn gjentar du vær gang du møter denne personen!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinker en gang med fjernlys og løfter armen inni bilen. Råner pent lite lenger. Så jeg har ekke for vane å møte samme personen så mange ganger iløpet av kort tid. Men skulle det mot formodning skje hilser jeg hver gang vi møtes.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står man stille og kjentfolk kjører forbi, blink en til fler ganger med fjernlys (Vil da være at de skal komme bort og slå av en prat).

Kjører og møter personer = Blink med venstre blinklys.

Varsel om politi = Et par blink med fjernlys når man møter dem / SMS.

Ryktene om kontroll går som regel fort rundt.

Fleste her blinker bare med blinklyset om de møter hverandre. Gjerne hver gang de ser hverandre ellerno. Ikke alltid, men noen ganger! ;p Varierer fra person til person.

BMW E92 2007 M-tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et/to blink med venstre blinklys, bak så tar du et blink til venstre og et te høgre. Kontroll? da ringer/sms'r man.

defekt bil? varselblinkere på.

 

Er jo ca. en million forskjellige måter å gjøre dette på.

Har vært borti en som: blinker helt villt først til venstre, så til høgre, blinker tre ganger med fullt lys og hilser med hånda i tillegg, øvelse gjør mester! Dette hadde han lært seg på de sekunda det tar å passere en bil.:m'm:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si at du blir mer blinka på når du kjører sykkel en bil, angående kontroll....

 

Men over til hilsinga, en kan ikke hilse for mange ganger....

 

haha

 

Bare sjekk ut

 

denne linken skulle jeg akkurat til å legge ut, men det rakk jeg ikke før jeg så du hadde lagt den ut.

 

nå golf-råner, er det bare å se og nyte notodden-spesial.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår