Gå til innhold

Dyr i Jaguar-logo

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Han er da ikke så dum, han bare sitter og kødder..

Lager en meningsløs tråd for å se hvor mange som svarer.

 

Jeg håpet på det da jeg så første posten, men etter å ha sett de syltynne postene han kommer med for å forsvare/ro seg unna så drar han seg bare lenger ned i gjørma...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner ihvertfall ikke vitsen med å drite seg så loddrett ut. Hansy har tidligere sagt at han vet alt, så hvorfor spørre om noe så enkelt som at nettopp JAGUAR har en JAGUAR i logoen sin. Om jeg hadde kjedet meg såppas hadde jeg laget en ny bruker på et annet forum for å ikke miste respekten jeg har som bruker. Men, dette er nå ditt valg.

 

Og JA, JAGUAR har en JAGUAR i logoen. PUMA har også en PUMA i logoen sin. MUSTANG har en MUSTANG i logoen sin, mens En Shelby COBRA har en COBRA i logoen. En VIPER har selvsagt en VIPER som logo.

 

Større ære til den som finner ut hvorfor Ferrari har en HEST, Porsche har en HEST og Lamborghini har en OKSE i logoen sin. Jeg vet det, det er ikke derfor jeg spør.

 

Dessuten så vet jeg at jeg bare legger opp til flere innlegg i Hansy sin tråd. Dere MÅ ikke svare, gjør det på eget ansvar.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er da ikke så dum, han bare sitter og kødder..

Lager en meningsløs tråd for å se hvor mange som svarer.

 

Helt korrekt, du er den første som tok spøken, du fortjener en premie :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ihvertfall ikke vitsen med å drite seg så loddrett ut. Hansy har tidligere sagt at han vet alt, så hvorfor spørre om noe så enkelt som at nettopp JAGUAR har en JAGUAR i logoen sin. Om jeg hadde kjedet meg såppas hadde jeg laget en ny bruker på et annet forum for å ikke miste respekten jeg har som bruker. Men, dette er nå ditt valg.

 

Og JA, JAGUAR har en JAGUAR i logoen. PUMA har også en PUMA i logoen sin. MUSTANG har en MUSTANG i logoen sin, mens En Shelby COBRA har en COBRA i logoen. En VIPER har selvsagt en VIPER som logo.

 

Større ære til den som finner ut hvorfor Ferrari har en HEST, Porsche har en HEST og Lamborghini har en OKSE i logoen sin. Jeg vet det, det er ikke derfor jeg spør.

 

Dessuten så vet jeg at jeg bare legger opp til flere innlegg i Hansy sin tråd. Dere MÅ ikke svare, gjør det på eget ansvar.

 

Du er VIRKELIG et geni, har du virkelig funnet ut logoene til de nevnte bilmerkene? Woow..

Får jeg autografen din? :D

 

Men hvor har du fått det i fra at jeg "Kan alt" som du sier? Du er virkelig i en fantasiverden :)

 

Og siden jeg vet alt, gutten min, hvorfor spør du om Porsche, Ferrari, og Lamborghini-logene da? Skal du late som du vet best? :)

 

Du er virkelig kul.......

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større ære til den som finner ut hvorfor Ferrari har en HEST, Porsche har en HEST og Lamborghini har en OKSE i logoen sin. Jeg vet det, det er ikke derfor jeg spør.

Porshe har en hest fordi det lå vedsiden av en stall som avlet hingster mener jeg å huske, Lamborghini har en okse fordi Ferrucio Lamborghini var en stor tilhenger av tyrefekting. Murcielago er vel navnet til en okse som ble spart i arenaen etter å ha overlevd 20 stikk elns.

 

Ferrari er jeg mer usikker på, men jeg mener det var symbolet til en Italiensk helt som Enzo brukte på sine Alfa Romeo raserbiler og senere brukte på sine egne Ferrarier.

 

Så, hvor er æren min?

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Designet på Porsches logo kommer fra områdene i Tyskland hvor det hele startet og hvor de fortsatt holder til. "Württemberg-Baden" (ikke brukt lenger), og mer bestemt Stuttgart. Hesten kommer inn i bildet fordi byseglet til Stuttgart stammer fra utspringet til byen, en stall som drev med oppdrett av hester under navnet "Stuotgarten". Både navn og bysegl fikk sitt utspring fra stallen.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørn i saab merket!? Ere flere geniale svar å få?

 

"Ørnen", er vel egentlig hodet på fabeldyret Griffen.

Griffen er også på våpenskjoldet til Skåne, der Scania har sin opprinnelse, Saab og Scania gikk sammen i 1969, men Saab tok ikke i bruk Griffen(Gripen)logoen før i 1984..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor har du fått det i fra at jeg "Kan alt" som du sier? Du er virkelig i en fantasiverden :)

Mulig det var en annen Alfa-fyr som påstod det. Jeg husker ikke riktig fordi det er en stund siden. Isåfall så må du ha meg unnskyldt.

 

 

Porshe har en hest fordi det lå vedsiden av en stall som avlet hingster mener jeg å huske, Lamborghini har en okse fordi Ferrucio Lamborghini var en stor tilhenger av tyrefekting. Murcielago er vel navnet til en okse som ble spart i arenaen etter å ha overlevd 20 stikk elns.

 

Ferrari er jeg mer usikker på, men jeg mener det var symbolet til en Italiensk helt som Enzo brukte på sine Alfa Romeo raserbiler og senere brukte på sine egne Ferrarier.

 

Så, hvor er æren min?

 

Du har den nå.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt, du er den første som tok spøken, du fortjener en premie :D

 

hahaha. Er lett å skylde på en spøk, men er fortsatt noen dager igjen til 1.april. Så den der må du enda lengre nordover med.

 

Denne tråden her kommer til å følge deg resten av din tid på BF. Hjelper lite å bytte nick/avatar da det vises i denne tråden.

 

Så bruk hodet neste gang du lurer på noe.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørn i saab merket!? Ere flere geniale svar å få?

 

Det er ikke en ørn, men en griff - som er ett fabeldyr, en kryssning mellom ørn og løve..

Våpensjoldet til troms fylkeskomune har også en griff i seg ( http://www.troms-f.kommune.no/pics/H_105_TFLKvaapenrgb001.jpg.ashx )

Og bjarkøy kommune (i troms)har en halv http://www.den-norske-turguiden.com/nor/images/kommunevapen/1915.gif

 

bakgrunnen for at saab-scania har denne har B.T.I tatt seg av.. Og så kan jeg skyte inn at jagerflyene som svenskene står bak også kalles griffin/gripen.

VW Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår