Gå til innhold

LoW RiDeR's A4 TQ S::: Til Salgs

Ranger emnet


LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig synd at disse ikke kommer i sølv, da hadde jeg kjøpt dem lett!!

 

Så lenge du har litt krom på bilen så hadde det tatt seg ut, men blir det formye så er det ikke særlig pent.

Hvis du har sett på Canberra sin A6 så hadde jo han grillen stappa av krom, men vi tok av de små listene midt i grillen, ble mye frekkere og mye mer clean.

 

Også synd at skiltplatene kan KUN bestilles ved kjøp av andre varer i shoppen:( Hva skal jeg med en Svart t-sjorte lism..:P

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har litt krom på bilen så hadde det tatt seg ut, men blir det formye så er det ikke særlig pent.

Hvis du har sett på Canberra sin A6 så hadde jo han grillen stappa av krom, men vi tok av de små listene midt i grillen, ble mye frekkere og mye mer clean.

 

Også synd at skiltplatene kan KUN bestilles ved kjøp av andre varer i shoppen:( Hva skal jeg med en Svart t-sjorte lism..:P

 

Skiltplater får du for 50 kr per stykk av din lokallagsleder så du trenger ikke bestille fra shopen.

 

Skjønte ikke helt hva du mente med krom i grillen osv?

 

Det jeg mente var at siden jeg har bil i sølv (og skiltplater i sølv) er det penest og vil alltid være penest med sølv skiltplater. Derfor er det synd at vacn ikke har det. :op:

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke værre enn at du får tak i en skiltplate som er sølv og setter på merker på denne ..... eventuelt kan du kjøpe n sort som du setter merker på for så å lakkere denne sølv, ta av merkene så vil du få en sølvfarget skiltplate med sort skrift :)

 

 

bilen var utrolig fin i lakken og ellers :):) meget pene lykter også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiltplater får du for 50 kr per stykk av din lokallagsleder så du trenger ikke bestille fra shopen.

 

Skjønte ikke helt hva du mente med krom i grillen osv?

 

Det jeg mente var at siden jeg har bil i sølv (og skiltplater i sølv) er det penest og vil alltid være penest med sølv skiltplater. Derfor er det synd at vacn ikke har det. :op:

 

Sier du det? hmm, får finne ut hvem han er da, så får jeg ta kontakt;)

 

Dette var det jeg mente med Grillen:

Canberra sin (gml bilde):

PICT0056.jpg

 

du ser han hadde mye krom, og med sølv skiltplater så hadde det ikke tatt seg så godt ut. (etter min mening)

Nå har ikke jeg vært inne og sett på din bil enda så jeg skal ikke si får mye:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? hmm, får finne ut hvem han er da, så får jeg ta kontakt;)

 

Dette var det jeg mente med Grillen:

Canberra sin (gml bilde):

PICT0056.jpg

 

du ser han hadde mye krom, og med sølv skiltplater så hadde det ikke tatt seg så godt ut. (etter min mening)

Nå har ikke jeg vært inne og sett på din bil enda så jeg skal ikke si får mye:)

 

Synes fortsatt sølv plater er penest på sølv bil hvis valget står mellom sølv eller sort.

Han har jo valgt å ikke ha plate i det hele tatt. Det er jo en annen løsning på problemet. Tror ikke det hadde vært noe pent med sort plate der heller egentlig..

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen xenonifisert.

 

Her bare med xenon i kjørelys. Har ikke bilder i mørt'en med fjærnlys enda. (Sammenlikne med halgenpærer på side 3. Stor forskjell!)

 

Picture019-1.jpg

 

Stemnings-ringer :)

 

Picture031.jpg

 

 

Til alle som har fått med dere diskusjon angåenende farge på 6000K vs 4300K så er svaret her:

(synes ikke veldig tydelig på bildene, men man ser forskjell)

venstre 6000k, høyre 4300k

 

Picture036-1.jpg

 

Picture037-1.jpg

 

Picture045.jpg

 

Picture043-1.jpg

 

Med full belysning. En pære av hver type på hver side:

 

Picture048.jpg

 

skarpe lys ja... :)

Picture050.jpg

 

1/4000dels sekund lukketid :o

 

Picture051.jpg

 

Ble en god del bilder dette her.. Men nå er i alle fall bevisene på hvilken farge de forskjellige 2 pærene har. Hvem som lyser best gjenstår enda og se..

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig opplevde jeg noe nytt.. Skulle låse opp bilen, men bare fører døra gikk opp.. hmmm tenkte jeg og vred om nøkkelen i tenningen, men der var det heeelt dødt. ikke et lite klikk engang. Trilla i gang bilen og håper den starter når jeg ferdig på jobb. håper også at det er et lys eller noe som har stått på i natt og tappa batteriet så det ikke er nye 1000lapper på vei ut av kontoen min..

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig opplevde jeg noe nytt.. Skulle låse opp bilen, men bare fører døra gikk opp.. hmmm tenkte jeg og vred om nøkkelen i tenningen, men der var det heeelt dødt. ikke et lite klikk engang. Trilla i gang bilen og håper den starter når jeg ferdig på jobb. håper også at det er et lys eller noe som har stått på i natt og tappa batteriet så det ikke er nye 1000lapper på vei ut av kontoen min..

 

Huffda:/ For håpe d ordner seg da:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig opplevde jeg noe nytt.. Skulle låse opp bilen, men bare fører døra gikk opp.. hmmm tenkte jeg og vred om nøkkelen i tenningen, men der var det heeelt dødt. ikke et lite klikk engang. Trilla i gang bilen og håper den starter når jeg ferdig på jobb. håper også at det er et lys eller noe som har stått på i natt og tappa batteriet så det ikke er nye 1000lapper på vei ut av kontoen min..

 

Audi = tekniske problemer alacocaina

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår