Gå til innhold

LoW RiDeR's A4 TQ S::: Til Salgs

Ranger emnet


LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

d høres ut som filteret! men om du gjør det på verksted måten så er d ikke så stress. dvs. kutte klemmen med baufilblad, dra drite ned, skru av oppe og nede, bytt filter (husk å sjekke at du får med nye pakninger oppe og nede) og strips det fast igjen!

tipper møller tar rundt 2K for å bytte d! bjørgvin burde vite hva verksted tar for jobben

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde også drypp fra område rundt bensintanken.

Jeg gjorde jobben hos verksted ifb med utbedring fra EU kontroll. Så husker ikke helt hva prisen var.

Her bør du avtale pris på forhånd. Mekanikeren hadde visst brukt mye tid på å komme til jævelskapen. Haha!

Hadde forresten ikke vært byttet siden den var ny...

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Supert. Bilforumet (les:dere) er konge! Hvor mye kan man vel ikke finne ut ved å lese/spørre litt her? :) :peace:

 

edit: Fantastisk bra guide du fant også :) men sånn jeg forstår det på deg så sager jeg av av skruen istedenfor å løsne tanken og skru den av. Perfekt. Dette skal jeg klare :P men kan ikke si jeg gleder meg til en "Pint" med bensin i trynet.

Endret av LoW RiDeR

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Supert. Bilforumet (les:dere) er konge! Hvor mye kan man vel ikke finne ut ved å lese/spørre litt her? :) :peace:

 

edit: Fantastisk bra guide du fant også :) men sånn jeg forstår det på deg så sager jeg av av skruen istedenfor å løsne tanken og skru den av. Perfekt. Dette skal jeg klare :P men kan ikke si jeg gleder meg til en "Pint" med bensin i trynet.

 

hehe. go for it!

eg løsnet på den jævla tanken og fikk den litt til siden. og no får eg den ikke på plass igjen.. kjører med gammelt filter og tank med 1 feste under no. huff huff

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår