Gå til innhold

LoW RiDeR's A4 TQ S::: Til Salgs

Ranger emnet


LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle få meg en egen tråd jeg også så slipper jeg å spamme ned dere andres tråder hele tiden :) Info kopiert fra 'vis bilen din' tråden.

 

Audi 1997 TQ S

 

Bilen er utstyrt med:

18" RS4 felger

Kjørecomputer

Div sportsutstyr som seter, rs4 ratt.

V-Maxx Coilovers

Gassdrift (LPG)

Angeleyes frontlykter, snart med 4x xenon

Orginale høyttalere med unntak av org sub byttet ut med 12" Pioneer. 2 stk forsterkere til høyttalere og sub.

 

Planer:

Har mange ideer, men ikke sikker på hvor mange som kommer til å bli virkelighet. Noen av dem:

 

Grøftelys (bestilles snart?)

Baklukespoiler (utgår foreløpig)

Pent bygd anlegg (når det blir varmt ute)

Øyelokk?

Skifte luftfilter, plugger etc. (snart)

Montere carputer etter jeg har kjøpt meg in-dash skjerm. (lenge til :( )

Nye eksos-stusser (MÅ HA!!)

Cruisecontrol (Iløpet av våren)

Få på skikkelig olje på motor og drivverk.

Frontmontert intercooler (til sommern?)

 

IMG_0317.jpg

 

IMG_0081.jpg

 

IMG_0082.jpg

 

IMG_0087.jpg

Endret av LoW RiDeR

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angeleyes er bestillt fra USA og (latterlig billige) H7 xenonpærer fra Hong Kong. *Glede seg!*

Har kjørt uten lmm alt for lenge nå i påvente av den jeg bestilte fra Tyskland, men tålmodigheten min renner ut og jeg tipper jeg fyker innom NBS (om jeg rekker det etter jobb) i dag og kjøper meg en brukt der i mellomtiden.

På mandag er det hjulstillingskontroll, så skal bilen vises på biltilsynet for godkjenning av gassmontering og coilovers før eu kontroll om 2 uker. Satser på at den går gjennom til tross for rusten eksos og gåent bakhjulslager.

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktelister limes på med f.eks dobbelsidig tape. Trenger ikke å være en varig løsning. EVT: Sikaplex(siliconlim).

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man får det. Er jo 1000vis av biler som går på gass. MEN om man skal få det godkjendt må det være montert av fagfolk og alt av papirer må være i orden. (noe det er i mitt tilfelle)

 

Nå har jeg endelig fått på sommerfelger igjen :)

Fikk også montert turbotrykksmåler og sett de hærlige 0,3bar jeg lader for tiden :S

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem med v-maxx senking bak.

 

Hvis jeg kjører litt fortere enn 'sakte' i humper slår 'armene' (som man ser over hjulet i hjulbua) oppunder i skjermen. Noen med samme erfaringer eller tips? Skjer tilogmed når jeg har senka minimum bak! Ser for meg at dette kan bli problematisk hvis jeg kjører med litt last

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til: Var på møller og kjøpte reimspenningsdemper, eller hva de kaller det.. NBS kaller det for det i alle fall. Jeg fikk en med samme delenummer (med unntak av en A etter tallene) som ikke var prikk lik, og gjett hva? Riktig, den passa ikke. Forskjellen var ekstrem liten, men blandt annet den tappen man bruker for å løsne reimen var større, og de hullene man skrur den fast med var "kortere" så skruene ble for lange. Noen som har dette vag programmet (ELSA?) som kan slå opp 058 903 133 A for meg? Bare så jeg finner ut pris og om den er å oppdrive.

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du godkjent ombygging av gass?

Leste om en (var det i Trondheim?) som hadde kjøpt en pick-up, bygget om til gass og nå får han ikke godkjent den og heller ikke brukt den på veien :S

 

Problemet var vel at bilen var importert, og gass-anlegget ble montert før bilen fikk skilter.

Biltilsynet ville ikke godkjenne bilen fordi den ikke var typegodkjent med gass-anlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos biltilsynet i går. De likte ikke helt det de så, så må tilbake en tur. Bakre dempere var justert utenfor tüv-godkjenningspapirenes tall og delenummeret på gasstanken var feil ihht deleliste. Og selvfølgelig.. Ettermonterte Xenonlys er ikke populært. (det visste jeg jo egentlig fra før da, men gadd ikke ta ut) Da blir det mer bilmekking og ny visning. HURRA

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår