urutt Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hei, har kjøpt bil og skal sette inn en basskasse, men jeg lurer på hvilken retning den bør stå? Sikkert mange som har spurt om dette før, men jeg fant ikke noe om min bil spesielt, og vil jo at alt skal legges til rette for flott lyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Er vel ikke noe fasit svar på dette. men jeg har alltid hatt best resultat i mine biler med å la elementet og portene peke bakover( bassrefleks ). Lukket kasse har jeg aldri prøvd, så er ikke sikker på det.. Er ikke værre enn å prøve seg fram.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hei, har kjøpt bil og skal sette inn en basskasse, men jeg lurer på hvilken retning den bør stå? Sikkert mange som har spurt om dette før, men jeg fant ikke noe om min bil spesielt, og vil jo at alt skal legges til rette for flott lyd ;) Prøv litt forskjellig. Har en dårlig erfaring med fremovervendte subber i tilsvarende bil. Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Jeg må¨si jeg har stikk motsatt erfaring enn terminator her: Kun dårlige erfaringer med stort sett alle tenkelige vinkler borsett fra inn i seteryggen. Men det ble vel egentlig bare mindre rævva :( Hadde en snikende følelse at det blei for kleint med strøm til det vi dreiv med... Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg