MBE200 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Tror letteste måten å få noe i nærheten av effektøkning på motor uten store inngrep og store kostnader er å konvertere til datasprut fra megasquirt. Vil vel kunne gi 10-15% effektøkning (i beste fall) med riktig mapping. Uten større inngrep i selve motor.Dette medfører en gooood del etterforskningsarbeid for å skaffe riktige deler (som dyser, sensorer osv) Er du heldig så skal du vel klare å skaffe alle deler for 5 til 10 lapper. Da gjenstår egentlig bare alt arbeidet med å få dette inn i bilen.. Eller du kan kjøpe dataspruten som jeg linket til på MBE. (uten turbo). Da har du alt du trenger for å utnytte potensialet som er i originalmotoren. noen ide om hvor man kan få tak i dette da?? Siter min bil. mine regler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBE200 Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Kjekt om du skriver rett om bilen din,det er en 200,ikke E og ikke E200 men 200. det er en 200e...... Siter min bil. mine regler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Har du fått noe mer hk ut av 2-literen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBE200 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Nei. Har hørt med en kar som kan lage grenrør til meg. Siter min bil. mine regler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disturbd Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 i min bil er i allefall intercooler montert ved siden av en smalere radiator med elektrisk vifte i tillegg... Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg