Vwpologti Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Hei folkens. Trenger litt hjelp her. Er på utkikk etter nye sommer felger. Nå har jeg orginale 16", men har lyst til å sette på noen 18". Siden det er en hvit bil hadde det kanskje vært kult med svarte felger. eller?? Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 ta e tur innom Quality Autoimport AS og trykk deg inn på felger også f.eks Barracuda. kanskje de har noen du faller for.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Ta deg en titt på http://www.polo9n.info for litt inspirasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinsei Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg er i ferd med å skaffe meg et par Aez Xylo i 18" til min 06 Polo. Kan bli interessant med 18" på den lille bilen men;p Svarte felger på hvit bil kan bli veldig bra, så lenge felgen matcher bilen, men det kommer jo an på øyet som ser:) Siter IT`S MY SIG..NOT YOURS! Give Me Fuel. Give Me Fire. Give That Which I Desire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Var det deg jeg hilset på oppe på Tveita på lørdag? Var hvertfall en hvit Polo GTI det også. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg