Gå til innhold

Har kjøpt meg en Opel Kadett 1974 mod 1.2

Ranger emnet


Kaduttkarn

Anbefalte innlegg

okei takk ;p men en kompis av meg skulle sveise det for meg så regner med at det blir skrudd på igjen imorgen :))

 

likevel ;p fått meg sub å forsterker for tida ;p blir kicker 6x9 hatthyllehøytalere iløpet av månden å ny spiller :))

 

cellphone_1210095740.jpg

 

Måtte legge ut dette bilde ;p syns det var stilig ;DD

cellphone_1210095726.jpg

 

hehe kult:P angående det siste bilde: er du drithøg eller bare står du langt oppe og tar bilde hehe...

 

er det Kicker forsterker du har foresten? om du vil ha bass remot gain kontroll har eg en til salgs...sån du kan sitte fremme og styre bassen fremme ned og opp om du er intresert..den er til kicker vertfall passer ikke på min monoblock så:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

står i ei trapp ja ;p

 

hehe nei trenger ikke noe bass remote.. har en kompis som har det om jeg vil ha ;p men trenger det ikke enda :p stiller på forsterkeren ;p

 

Forsterkeren : Kicker ZX1000.1

Sub: Kicker CompVR 12"

 

:D

 

okå:P nei bare tenkte det er greit å ha en sånn sånn du slepper å gå bak hele tia å stille på gain volumet på forsterkeren hehe.. jaja

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE KAPP i det hele tatt! Kjøp deg heller noen kasser å ha de 6x9" i! Eller bygg opp såpass at du slipper å kappe :) Kan jo mekke til no tøft i glassfiber f.eks! Hvis ikke, så kan jeg skaffe noen tidsriktige "plastkassehøytalere" til deg, bare å putte ny innmat i de så får du fin lyd ;) Vi i OMC salten skal forresten ha et lite "treff" på Tverlandet nå på mandag, sku kommet deg bortover! :) Kommer med Kadetten min jeg ;)

 

Men ikke kapp! Du kommer til å angre hvis du en dag skal selge bilen, tro meg! Glad jeg fikk tak i delebil med hel hylle til Rekord-D en min jeg :) Lakk fra bakruta på den og, og det var ikke kappa så mye i den....

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min hattehylle og vinduskant er stivet opp med bjelker og sveist og kjo og hei etter eg kappa:P ikke at eg angra noe serli nå siden jeg har fiksa det:) men vinduskanten/vinduet seig ned

1,5 - 2cm men er fiksa og er tett:) men var en del arbeid for å fiksa det:) men men, sånn kan det gå,,kjøper du elementer med ikke så jevli dyp magnet går det fint å bygge opp/skråe hattehylla di for å få plass, legg noe dempematrialer ellernoe på metallet i hattehylla kansje

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min hattehylle og vinduskant er stivet opp med bjelker og sveist og kjo og hei etter eg kappa:P ikke at eg angra noe serli nå siden jeg har fiksa det:) men vinduskanten/vinduet seig ned

1,5 - 2cm men er fiksa og er tett:) men var en del arbeid for å fiksa det:) men men, sånn kan det gå,,kjøper du elementer med ikke så jevli dyp magnet går det fint å bygge opp/skråe hattehylla di for å få plass, legg noe dempematrialer ellernoe på metallet i hattehylla kansje

 

Tror ikke akkurat den jallamekken din blir verdsatt om du skal selge bilen da gitt ;) Bare sier det.. Og når metallet under ruta siger ned, sier det seg ikke selv at det ikke var no lurt?

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen blir nok aldri solgt regner eg med:) hehe

 

nei altså tenkte sefløgeli ikke på heller at det kom til å sige ned den gangen heller så:/ men men er vertfall fiksa..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår