Gå til innhold

Mazda RX2 1972, mitt lille prosjekt

Ranger emnet


DonBambus

Anbefalte innlegg

Ang felger og div tilbehør bør du holde det på 70talls nivå spør du meg. Et par ATS felger, eller bare beholde de hvite du har ( som btw er vanskelig å få fatt på til 1.gen RX serien, hvis jeg ikke husker HELT feil har disse bilene 4x110 boltdim ? )

 

JEG syns du burde holde motoren orginal, ikke senke den, beholde orginal eksos. Da kommer den til å stige mye i verdi, samt du har en FLOTT bil.

 

Enough said - jeg har en spesiell kjærlighet til "oldskuul" japser, så jeg er nok litt sær på meningene. men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tar vare på alt eg har av orginal deler. ingenting skal kastes.

 

bosanova. hvordan var det å få dette registrert hos biltilsynet? husker du pris på delene du handlet?

inne på katalogen står det rx2\capella. er det samme demperne som blir brukt på coupe og capella utgaven?

har du bilde av din liggende på nett kansje? se hvordan den ble med senkingen...

Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd

Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd

Audi S2 Coupe 1991 - Solgt

Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D

Mazda RX2 1972 - Prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar vare på alt eg har av orginal deler. ingenting skal kastes.

 

bosanova. hvordan var det å få dette registrert hos biltilsynet? husker du pris på delene du handlet?

inne på katalogen står det rx2\capella. er det samme demperne som blir brukt på coupe og capella utgaven?

har du bilde av din liggende på nett kansje? se hvordan den ble med senkingen...

 

Bilen min er jo allerede registret så det er jo ikke noe problem:D . Er din import og må vises?

Prisene var ganske moderate , samme dempere på alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er jo allerede registret så det er jo ikke noe problem:D . Er din import og må vises?

Prisene var ganske moderate , samme dempere på alle.

 

bilen har vert registrert i norge. så trenger bare en eu godgjenning ;) sendte dem en mail igår. så får vel en pris imorgen.

så får vi se om kronene rekker.

 

hadde du noe bilde du kunne vist meg av bilen din?

Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd

Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd

Audi S2 Coupe 1991 - Solgt

Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D

Mazda RX2 1972 - Prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig vogn, hold oss oppdatatert:)

 

I will. kommer nok en liten update onsdag\torsdag. kommer hjem tirsdag kveld. så skal opp tidlig onsdag å skru. fri i 4 uker :D

Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd

Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd

Audi S2 Coupe 1991 - Solgt

Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D

Mazda RX2 1972 - Prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla. har ikke fått lastet opp noen bilder enda. har problemmer med programmet eg scalerer bildene mine med. må se om eg får fikset det imorgen....

skulle montere clutch sylinderen min igår. det gikk til helvete :P staget som går ned til clutchen tok borti torpedo veggen når eg trykkte inn clutchen. så såg litt mørk på det igår. men fikk kuttet litt bort ida, så tror det ble bra. måtte løpe nå for litt siden for å komme meg på flasko.

 

får fortsette imorgen eller mandag... skal få lastet opp noen bilder imorgen kveld.

Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd

Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd

Audi S2 Coupe 1991 - Solgt

Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D

Mazda RX2 1972 - Prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig med oppdatering på meg i det siste. bildeprogrammet mitt sluttet å fungere. men kommer sterkt tilbake.

holder på med litt elektrisk om dagene. har nå koblet opp coilene og fordeleren. fikk eksos anlegget mitt for et par dager siden. har ikke fått festet alt enda. skal bestille meg noe eksos teip før eg monterer det. venter på en fitting eg trenger på olje ledningene. når den kommer skal eg få prøvestartet motoren. idag er planen å få festet den nye elektriske radiator viften og koble denne opp mot vifte kontrolleren eg fikk i forgårs.

 

skal få ordnet opp noen bilder snart.

 

bra dere liker bilen :D med tiden skal den bli heilt rå.

Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd

Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd

Audi S2 Coupe 1991 - Solgt

Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D

Mazda RX2 1972 - Prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke bare bli medlem av Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket også laster du inn bildene der, og kopierer IMG taggene over hit. så vi får se noen flere bilder :) grom bil, kunne godt tenkt meg sånn selv, ligger høyt på lista ;) men som scoot sa så behold den mest mulig org eller bygg den til ols scool! hadde blitt driit feet med noen 15" felger med sikklig kant og litt senk osv. men likte planen din om å beholde alle org delene så bilen er mulig å få heeeelt orginal igjen :) stå på og få opp noen bilder så skal jeg prøve å følge med :)

Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Audi 80 - 72 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen dum idè herr_kjær. Her er noen bilder av bilen.

 

bil034.jpg

Nye tennplugg kablene mine :D:D

 

bil037.jpg

Her er arbeidsplassen. Litt trangt men vi overlever.

 

bil031.jpg

:D fin liten sak

 

bil046.jpg

Nye viftekontrolleren, som forsåvidt ikke ligger i esken lenger. Fikk koblet den opp idag.

 

bil045.jpg

Denne henger fint stripset til radiatoren nå. Må få laget meg noen fester en av dagene.

 

bil036.jpg

Ikke akkuratt ferrari style. Dette blir ikke prioritert før etter sommeren. Rattet skal bestilles nytt da forje eier hadde besøk av gnagere.

 

bil038.jpg

Klar til å skrues på plass igjen når den skal ut på tur.

Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd

Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd

Audi S2 Coupe 1991 - Solgt

Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D

Mazda RX2 1972 - Prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår