Gå til innhold

snart 18, ny bil maks 60 lapper

Ranger emnet


eirik845

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er vell sånn med de fleste bilmerker, det er untakene man hører om, å gjerne gjør seg opp en mening om.

til syvende og sist er det ikke såååå stor forskjell på bilmerkene nå tildags, i allefall ikke de store (feks ford, vag, volvo osv)

er gjerne heller enkelte modeller og utgaver man kanskje bør styre unna.

 

bestem deg for hvilken bil du vil ha, å få hjelp på forumet til å finne en ok. feks i dit tilfelle nå, volvo delen av forumet om du da har bestemt deg da.

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Mitsubishi Galant 93 modell Gli TD.

Garantert at motoren ikke kommer til å gå da den

har nylig hadd en overhaling,

og den rustfri, har allerede alpine spiller i seg

(x001)

DSCN3570.JPG

Billig å forsikre og årsavgiften er betalt.

 

Selges for 40,000, billigere ved rask avgjørelse.

 

 

Høres ut til å passe kriteriene dine.

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk nå idag burde seriøst ta seg sammen og vite at nå som de fleste store konsernene kjøper opp de mindre, kjører man faen meg en solid blanding av 3-4 ulike merker. (Ta ford og mazda f.eks)

Å hate et bilmerke og elske et annet går selvfølgelig an, men å rakke ned på merker er bare dustete. Noen bilmerker har fordeler og ulemper som ikke de andre har, og motsatt. Heller kan man ha et favorittmerke og like det merket bedre pga f.eks utseendet, erfaringer o.l.

 

 

Jeg selv, holder mest med japsebiler, men er en god del tyske biler jeg kunne tenkt å ha. (opel manta a, bmw e30 f.eks)

 

(Bare måtte få det ut)

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha deg problemfritt (og til tider kjeeedelig) bilhold er vel japanerne de eneste som holder høy standard jevnt over :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Mitsubishi Galant 93 modell Gli TD.

Garantert at motoren ikke kommer til å gå da den

har nylig hadd en overhaling,

og den rustfri, har allerede alpine spiller i seg

(x001)

DSCN3570.JPG

Billig å forsikre og årsavgiften er betalt.

 

Selges for 40,000, billigere ved rask avgjørelse.

 

 

Høres ut til å passe kriteriene dine.

 

kan være bra den men vil heller ha en bil som er litt nyrere da.. syns ikke den ser så allerverst ut men de nyere galantene ser mye bedre ut.. og du bor for langt unna..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest noe før her så aner ikke mer enn at du skal ha noe til 60 lapper.

 

Mine forslag til prisen er ford mondeo eller nissan primera, begge ser kule ut og er gode å kjøre. Om du er riktig heldig får du kanskje tak i en primera gt til 60 laken med 150 hester =)(spørs hvor billig forsikringa blir da men regner med at det skal stå på faren din)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest noe før her så aner ikke mer enn at du skal ha noe til 60 lapper.

 

Mine forslag til prisen er ford mondeo eller nissan primera, begge ser kule ut og er gode å kjøre. Om du er riktig heldig får du kanskje tak i en primera gt til 60 laken med 150 hester =)(spørs hvor billig forsikringa blir da men regner med at det skal stå på faren din)

 

da går jeg å ser på finn.no å ser om jeg finner en primera..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det er forhjulstrekker på den der, hvis ikke skulle jeg kjøpt den NÅ. :D Den var fet, og du Eirik, høres altfor kresen ut. Du skal ha en førstebil... De skal ikke være altfor nye og alt, ettersom du kommer til å ville leke ellernoe med bilen. Hvertfall det jeg gjør, så jeg kjøpte en Peugeot 306 '94 mod og den har jeg herja og lekt MYE med. Fortsatt en herlig bil, som jeg elsker :D Synd den blir russebil nå. Den gav jeg forresten 12k for.

BMW E92 2007 M-tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bakhjulstrekker du er ute etter er vel disse ganske interresante:

 

MB 190E

Ford Sierra, Granada, Scorpio

Volvo 240, 740

Opel Omega

BMW 318, 320 +?

 

+++ Masse biler som kan nevnes. Dette er kanskje de mest populære bakhjulstrekkerne blant ungdom.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår