Gå til innhold

Lekkasje i 95 mod accent!

Ranger emnet


olve

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig overtatt en 95 mod accent.

Fekk den gratis pga lekkasje, så det er ganske masse vatn både i fotbrønna i baksetet, og i bagasjerommet.

Har no fått ut det meste av vatnet, og lurar på om nokon har noko ide om kvar vatnet kan komme inn?

 

Virkar som det kjem en del inn i bagasjerommet ein plass, men mulig at det kjem i dørene også..

 

Trur de at det held å bytte pakningene rundt dørene?

Kostar dette mykje?

 

På førehand takk for alle svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva pakningene koster, men er det takluke i bilen? kan også være pakningen rundt bakruta, rundt bakluka, rust i hjulbuer under plasten, under bilen osv

 

mye det kan være ser du... Kollega kjøpte seg en passat, der samme problemet dukket opp.. Skiftet alt av pakninger Alle veier, men like galt.. Hull under gulvmatten, samt inn gjennom dreneringen på takluke... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for alle svar.

Har no fått fjerna det meste av deksel og greier innvendig, samt baksetet..

Var mykje vatn i brønna til reservehjul, den fordjupninga under baksetet, og både under og over teppet i baksete-fotbrønnene..

Reknar med vatnet under teppet kjem frå bak-enden, sidan teppet ligg opp mot baksetet, viss de skjønnar kva eg meiner..

 

Skal teste med vannslange enten i helga eller til påska..

 

Men ein ting til!

Tok av dekselet på eine døra, og der var det svært fuktig og til og med mugg (Æsj)!

Dreneringshøla i botnen av døra var ikkje tette, og plastikkfolien såg heil og fin ut..

Kva kan dette komme av? Ser at det renn litt vatn ned fra den utvendige vinduslista når eg sprutar vatn på, men er ikkje det relativt vanlig?:s

 

Vatnlekkasje er visst ein større jobb en kva eg hadde sett for meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår