Elessio Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 digg :D likte bilen din veldig godt :) men eneste jeg ikke likte så godt er bak fangeren ser at den stikker litt for mye ut men ellers veldig tøff bil :) Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille01 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/192480-toyota-carina-ii-2-0-gli.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Tøft prosjekt - men du gikk "litt" vel langt med denne plasten, dette er litt mye spør du meg :P Masse former foran, og under dørene, så kommer en helt "rett vegg" bak bakhjulet - og går ut i masse rare former igjen. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Stiiili :D Holdt på et prosjekt med en Camry. 87 mod. 3S-FE i den å. Vurderte egentlig å kjøpe en 3S-GTE motor å sette i den. (Celica Turbo motor). Har du begynt å bygge motor eller e det bære på planleggings stadie enda? Likte fargen å stylinga :D Keep up the good work. Ole Kristian Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astri85 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 hei. vet du hvor man får tak i angeleyes til toyota carina e? finnes det i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astri85 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 hei. vet du hvor man får tak i angeleyes til toyota carina e 96mod? finnes det i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggfred Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Bilen ser mildt sagt helt for jævlig ut. Men det er bare min mening :) keep up the, work..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Gjort bra arbeid, drit fin farge, men plasten uff... min mening Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnMaa Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Jeg ser at enkelte ikke liker stilen din, Hebbelille01, men smaken er jo så forskjellig... Det viktigste er vel at en har noe som skiller seg ut fra "den grå massen", og det har du klart! Jeg synes du har gjort en bra jobb! Dypt imponert over kreativ bruk av bygningsskum!! Fikk du trøbbel med det legale - registrering, altså? Det er jeg spent på - har et prosjekt i jakkeermet, så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 han har jo fått til looken bra syns jeg, er jo sånn disse plastikk fantastisk japse bilene skal være. men bakende plasten går jo allt for langt ned i forhold til resten... så jeg tok å rette opp med photoshop :) før.. etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 han har jo fått til looken bra syns jeg, er jo sånn disse plastikk fantastisk japse bilene skal være. men bakende plasten går jo allt for langt ned i forhold til resten... Slenger meg på denne, for fargen var fin. Du har ihvertfall rett i at nesten ingen har moddet på denne bilen før. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motormannen Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 det ser ut som du kan det du driver med, men bilen din ser heeeelt jævlig ut!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Bra at du fikser på en bil som er noe utenom det vanlige! det liker jeg! Kul bakluke forresten! stå på! som sagt før så ser kanskje den bakfangeren ikke helt bra ut, men det kan vel alltid fikses på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 bakfangern minte meg om ferrari 360modena bakfanger:P ellers tøff bil, flaks alle i verden ikke hadde samme smak:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leine Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Stilig prosjekt :) Likte fargen, og du gjør vertfall noe ikke alle andre gjør :D Hva med noen litt mer fyldige sideskjørt? Siter Passat 1.9TDI 98" Opel Rekord D 74" BMW 525tds 92" BMW 318i 92" BMW 2002 68" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg