Gå til innhold

justerbart senkesett

Ranger emnet


DidrikHA

Anbefalte innlegg

Vil anbefale deg å spare litt mer og kjøpe et skikkelig senkesett på ebay.de. KW, H&R, FK og Eibach feks.

 

Seter og understell er noe man aldri bør spare på, da feilkjøp ødelegger hele kjøreopplevelsen, dyr feil blir det også. just my 2p

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vmaxx på min golf, og er både fornøyd og ufornøyd egentli!..

 

prisen er jo ikke noe å klage på seff, men jeg synes vmaxx er i stiveste laget! vertfall på disse dårlie veiene i landet!

 

også fikk jeg bemerkning vra verksted etter hjulstillingkontroll, at fjærbena ikke er like orginale fjærben, slik at de ikke får ''låst'' det skikkelig fast, og det er større fare for at det slår seg utav stilling viss du treffer et slaghull eller lignende!

 

dette syns vertfall jeg er leit! får noia hver gang det slår i bilen, tenk om det er utav stilling? dette skjedde tidligere for meg, å ødelagte ett framdekk som ikke var 6mnd engang:( var helt blankt på innsiden

 

dette er min erfaring med vmaxx :S

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det samma probleme med vmaxx jeg og,men er satte på låseskiver jeg å stramma skikkelig så va det ikke et problem mere,men spørs kor fort man kjøre i hulla å da sikkert=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og noen som har prøvd å fått godkjent disse sette på biltilsyne? skal inn å gjøre det ganske fort her nå,så lurer på ka som trengs for å få det godkjent?

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan du likså godt kjøpe deg en vinkelsliper og kappe fjærene,da har du spart 3800kr pluss at du har en vinkelsliper:)

Værre dritt senkesett finner du ikke. Kjøp deg heller et av de mer kjente merkene,koster jo litt mer da men..

 

så blir du stoppa og sjekka å får en fin saftig bot som da er over 3800 kr ;)

 

jeg personlig vill ikke anbefale kappa fjærer da dette ikke er konstruert belastning fra firma.

 

heller kjøp en billig fjær, mye tryggere !

bare så det er sakt :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og noen som har prøvd å fått godkjent disse sette på biltilsyne? skal inn å gjøre det ganske fort her nå,så lurer på ka som trengs for å få det godkjent?

 

ta med deg TUV papira som fulgte med, og vis bilen på biltilsynet..

 

jegg fikk refs fordi jeg hadde montert justerbart senkesett sjøl, og det var visst ikke lov. måtte være dokumentert høyde det var stillt innpå.. men jeg var heldig og slapp med kjeft;)

 

men har aldri hørt om andre en den tullingen av en kotrollør som har kicka på det der!

 

så nå står det i vognkortet mitt avstanden fra felg til hjulbue, og viss den endrer seg så er ikke bilen godkjent:(

 

så hvis jeg vil ha lavere bil så må jeg vise den på nytt... men kan aldr tenke meg purken går rundt med metersokk på lomma for å si det sånn!!!:disco

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;2157973']ta med deg TUV papira som fulgte med' date=' og vis bilen på biltilsynet..

 

jegg fikk refs fordi jeg hadde montert justerbart senkesett sjøl, og det var visst ikke lov. måtte være dokumentert høyde det var stillt innpå.. men jeg var heldig og slapp med kjeft;)

 

men har aldri hørt om andre en den tullingen av en kotrollør som har kicka på det der!

 

så nå står det i vognkortet mitt avstanden fra felg til hjulbue, og viss den endrer seg så er ikke bilen godkjent:(

 

så hvis jeg vil ha lavere bil så må jeg vise den på nytt... men kan aldr tenke meg purken går rundt med metersokk på lomma for å si det sånn!!!:disco[/quote']

 

 

det vettu ja=),skal vell ikke ha noe å si høyda så lenge den er innenfor tuv grensa vil jeg tru?måtte ha kansje ha med papir på at man hadde tatt hjulstillings kontroll å el? =)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår