tersomme Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Orginal og uorginal, alt av interesse! send PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Kan du spesifisere litt hva du skal ha?? Skal du ha front som er kappet av i a-stolpe eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 oj,,, ble litt knapt med info har gitt, det jeg egentlig er ute etter er bare en front fanger! Cosworth,RS500 eller orginal fanger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by tersomme oj,,, ble litt knapt med info har gitt, det jeg egentlig er ute etter er bare en front fanger! Cosworth,RS500 eller orginal fanger! Har brede frontlykter, passende grill (uten hull) og en frontfanger av iS/XR4x4-typen som går billig. Ulempen er at jeg bor i Bergen og ikke gidder å sende :) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg