kesol Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Aaah, snær sett. Nnei. Men d ska æ. Men har nettop vaska girkula, så den må æ fortsette å bruke... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hehe... skru av girkula, å sett den på den nye girstanga? Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Aaaah..... :( Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Noen som kan snuse opp noen kledelige grøftelys? :) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Bilextra har.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Er en veldig fin bil du har gitt, minner meg om min første bil. Det var en rød 78 Manta B 1.9S. Men det er så mange år siden at du nesten ikke var født da...:wonder: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Er en veldig fin bil du har gitt, minner meg om min første bil. Det var en rød 78 Manta B 1.9S. Har du bilder av den? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Har du bilder av den? Nei desverre, dette var lenge før digitalkamerats tid... Kjøpte den sommeren 1988, så gammel er jeg. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Åsatan. Jeg var faktisk ikke født da. :p Bilen min er faktisk en ombygd 1900S. :) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Slik ble dekkene (og jeg elsker det); Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Det der blei alvorli stilig! =D Ka han Batle sa tel felgan du fant? Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 "Ikke kjedelig" Og med tanke på hannes innlevelsesevne i andre sine bila, trur æ faktisk d va et godt tegn. (A) Får se om d kommer regning eller dekala i posten, da. Arild verka nu meir entusiastisk. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hehe... han Batle like best sine egne idèa.. =p Dessuten gikk han jo glipp av omsetning når du snoka opp de der. Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Nå har jeg strengt tatt kjøpt meg en Volvo Amazon/121 1970-modell. :D Eller, betaler depositum i morgen, henter utenfor Trondheim om noen uker. 40mm Lesjöfors, 18" alu med lavprofil, lakkert matt sort, sotete ruter. B20 (egentlig en oppborret B18), og bilen er pusset opp av en stålarbeider-lærling. Gangsterbil! :D Har drømt om en slik siden jeg begynte å se etter biler til salgs... Linker til annonsen og prosjekttråden selger laget kommer senere... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Meire tid i Mantaen på mæ! =D Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg