Protrek Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 VG Nett - Bil og motor: Vil virkelig si at Olabil byggingen har tatt seg opp siden den gangen jeg drev å snekkra mine trebiler :) Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Tenk hvor kjipt det måtte vært å få termittter i den a :O hehe Kjører langs veien og plutselig smuldrer hele bilen opp rundt deg xP Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 For det første så var de ikke akuratt pen å se på. For det andre så er jeg veldig i tvil om tre-konstruksjonen. Faktum er jo at bilen din kommer til å bli tært bort, og også at materialet blir utsatt for veldig stor varme bekymrer meg litt. Og sett at du blir angrepet av termitter? Da må du kjøpe ny bil, eller gå ut i skauen å hogge deg en ny framskjerm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 hmm her må vel vg ha skrevet litt feil Motoren i toseteren som bygges i lønn, kryssfiner og trefiberplater det går jo ikke ann og bygge en hel motor av treværk. Jeg tror egenklig det er ganske mye metaller på denne bilen i bærende konstruksjoner, ol. for og få en stivere kunstruksjon og holde vekten nede også har de vel heller "pyntet" en del med trepaneler der de kan. Det går jo f.eks ikke ann og lage dempere, fjærer, eksosanlegg, motor, drivaksel, girkasse, osv i treværk og det ville være veldig dummt og bruke tre i ramme og understell da det ville blitt veldig mye vridninger i dette og det ville vel dratt vekta en del opp også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Skulle man være uheldig å skade bilen så er det jo bare å ta en tur ut i skogen etter reservedeler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 noe av det mest idiotiske jeg har sett! :P de har lett kunne funnet ett mye bedre og mer egnet materiale å forske på som de kaller det. som f.eks karbon, plast kompositt av noe slag el. treverkt i motoren :P kommer til å spise opp seg selv med den friksjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Motoren i toseteren som bygges i lønn, kryssfiner og trefiberplater er en 4,6-liters V8-motor koplet til en sekstrinns girkasse Dette er nok bare en klossete måte å skrive at toseteren i lønn, kryssfiner og trefiberplater har en 4,6-liters V8-motor. Motoren er selvsagt en konvensjonell sak, muligens fra huset Ford? Litt kjedelig med dødulykke i denne her. Dødsårsak: Flis... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Litt kjedelig med dødulykke i denne her. Dødsårsak: Flis... Som passer sammen med det fengende navnet Splinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Blir vel digg hvis bilen står i varmen lenge, og treverket begynner å sprekke etter en god stund.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bajskorv Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Siter Hardbarka volvohater! 94mod toyota corolla 77mod opel ascona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Du bør seriøst forandre avataren din bajskorv. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Det kan jo være lurt å bruke tre i karroseriet, om det er av den rette sorten vel å merke. Materialet er lett og relativt sterkt og ikke minst billig. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Biler har jo hatt tre chassi før, og fungerte utmerket.. Men jeg er skeptisk til det selv da.. Men dette regner jeg med bare kommer til å bli en slags konsept bil. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Står jo at den skal komme i salg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 har denne kommet ut for salg? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg