Gå til innhold

Styling til Touran

Ranger emnet


TL1600super

Anbefalte innlegg

hmm, vet ikke om effekten blir billigere.. men har vel egentlig ikke store planer om å godkjenne den med chip tror jeg.. Dessuten har de ikke utstyr til å måle effekt på biltilsynet! (var å spurte i dag forsikkerhets skyld)

hmm, den kom vel på rundt 260-270.000 en plass der.

men da er det med det meste av utstyr (ikke skinn) men navigasjon, bi-xenon, cd-vekser, (highline)... og climatronic (som faktisk ikke er standard)

 

hadde også tenkt å ha takluke men det får man ikke som varebil fordi den da ikke kan bli godkjent som det.. ikke spør meg hvorfor men antar at det har noe med at taket da bygger litt ned!?

men veldig grei bil og kjøre å har ikke hatt noe trøbbel med den.

(vel og merke bare gått rundt 4000 men...)

Nissan Navara 2008

Vw Golf 1983

Yamaha Yzf-R6 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by wolfram

er det din bil det er bilde av på siden, eller? :)

 

nei...........desverre, det er demobilen til KW, min er faktisk ganske lik din....

 

-black magic pearl highline

-climatronic

-hengerfeste

-cd-skifter

-sportsunderstell

-skinn

 

skal hente BBS CH felgene denne uka, og jeg ser nå at jeg sikkert må senke bilen ytterligere (får ta endelig beslutning om det når felgene kommer på)

 

mvh

morten

'04 Volvo V70 D5

'94 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mortens

 

nei...........desverre, det er demobilen til KW, min er faktisk ganske lik din....

 

-black magic pearl highline

-climatronic

-hengerfeste

-cd-skifter

-sportsunderstell

-skinn

 

skal hente BBS CH felgene denne uka, og jeg ser nå at jeg sikkert må senke bilen ytterligere (får ta endelig beslutning om det når felgene kommer på)

 

mvh

morten

 

 

Ja, min har også originalt sportsunderstell som visstnok skal være senket. Men jeg må si at JEG er i alle fall IKKE i stand til å se det når jeg ser på bilen.

Derimot merker jeg det. Den er temmelig lav under. Jeg bruker den jo som drosje, og er jo på alle mulige veier med den standarden vi har her i landet. Og jeg har tatt nedi flere ganger. Ikke minst tar den nedi omtrent det som er av sånne snøklumper som ramler av lastebilene om vinteren. Så særlig praktisk er det ikke med sportsunderstellet.

Men det er jo klart at til privat bruk der man velger litt mer selv hvor man vil kjøre og ikke minst hvordan man vil kjøre, så stiller jo saken seg litt annerledes. Da er det nok mulig å senke den enda litt til.

2005 Subaru Forester 2.0x

2000 Saab 9-5 2.3t Estate aut

1987 Volvo 740 GL aut

1988 Mercedes 711D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE noe problem å senke mer enn sportsunderstellet:)... min er senka 35 eller hva pokker det nå enn er.. hvertfall mer enn sportsunderstell og er enda skyhøy nok til privatbruk... hvor store bbs ch er det du har kjøpt forresten ?

Nissan Navara 2008

Vw Golf 1983

Yamaha Yzf-R6 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wolfram

IKKE noe problem å senke mer enn sportsunderstellet:)... min er senka 35 eller hva pokker det nå enn er.. hvertfall mer enn sportsunderstell og er enda skyhøy nok til privatbruk... hvor store bbs ch er det du har kjøpt forresten ?

 

Til privat bruk går det nok bedre ja. Sportsunderstellet senker ca 20-25 mm tror jeg. Og som sagt så er ikke mine øyer i stand til å se at det er senket i det hele tatt. Så for at mine øyne skal se det må det nok noe mer drastisk til ja.

Men nå må det jo i rettferdighetens navn sies at jeg kun har originalfelgene på, så avstanden fra felgkanten til hjulbuene er stor uansett liksom.

2005 Subaru Forester 2.0x

2000 Saab 9-5 2.3t Estate aut

1987 Volvo 740 GL aut

1988 Mercedes 711D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touran kan du jo også få med hevet understell. Må jo være ideelt for de som kjører på litt rufsete veier. Noen som har prøvd/sett det? Hva gjør evt det med kjøreegenskapene til bilen?

 

Mvh

Tore O

2004- Touran 2,0 tdi Higline

02-04 Ford Mondeo Giha 2,0 tdi

98-00 Mitsubishi Carisma 1,8

94-98 Golf 87 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
skal ta bilder i morgen jeg teneker jeg..

chip'a forresten bilen i dag til 200hk+ og 400nm+ :)

 

FMS har vel enda ikke bremsa en 2.0l TDi så dette er vel bare skryt. Klarer ikke å øke over 60hk med den turbo`n. Så enkelt er det bare. I så fall kan du vel legge ut noen bremsepapirer. Maks med en chip på denne bilen ligger vel på ca 40hk. men nm er det grei økning på.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår