Gå til innhold

Styling til Touran

Ranger emnet


TL1600super

Anbefalte innlegg

Jeg er motstander av bærehåndtak!

Bilen ser lengre og lavere ut uten.

 

Kjørte 40.000 km over hele Sør-Norge på 215/35 uten at det kosta meg mer enn å kjøre på standarddimensjon.

Dekka kosta ikke stort mer i Tyskland en standarddim koster i Norge heller.

 

 

Bygg bilen som du vil du - må bare peppe deg litt ;) :cool:

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Originally posted by TL1600super

Time vill shov - på godt flåklypiansk well

 

Kom med et hint hvis du kommer over noe kult til Touran da!

 

beer

 

jeg har litt på lur da...

 

ABT Tuning sin Touran:

http://80.81.7.110/cms/1215/CMS_03AS_0_1_1.asp

 

Hella klarglass baklykter til touran

http://212.19.51.34/images/News/2004-01/12120pix1hires.jpg

http://www.motor-talk.de/t228185/f85/s/thread.html

 

Touran forum:

http://forum.langzeittest.de/index.php?f=224

 

Navi konsol:

http://www.handytreff.de/artikel/KFZZUBEHOER_PKWKONSOLEN_NAVIKonsolen_VW_296495.htm

 

 

har selv bestillt Touran nå; 140hk TDI DSG Highline men får den ikke før i april/mai...passaten ble for liten med 3 små barn bak

 

mvh

morten

'04 Volvo V70 D5

'94 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klare baklysa var fete! Må ha, bare må ha det.....

 

Du kommer garantert til å bli fornøyd med den bilen. Jeg er superfornøyd så langt. Eneste jeg ikke liker er vindusviskerene, de er dyre og dårlige....

 

Har kjørt 9000km med min nå, og med et snitt under halvliteren på mila (og jeg bruker høyrepedalen!!) og all den bruksgleden, tar jeg av meg hatten for denne VAG modellen! thumpsup

SCC 2010! 20-21-22 AUGUST!!

SCCevent.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns 140hk er helt suveren, og en helt ny motor med 2. gen pumpedyser og ny 16V topp, og en merket godt det for motoren var mye mer turtallsvillig enn f.eks 130hk i passaten som jeg nettopp solgte

 

og dessuten er ikke prisforskjelen mellom 105hk 0g 140hk minimal som varebil...

 

mvh

morten

'04 Volvo V70 D5

'94 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mortens

jeg syns 140hk er helt suveren, og en helt ny motor med 2. gen pumpedyser og ny 16V topp, og en merket godt det for motoren var mye mer turtallsvillig enn f.eks 130hk i passaten som jeg nettopp solgte

 

og dessuten er ikke prisforskjelen mellom 105hk 0g 140hk minimal som varebil...

 

mvh

morten

 

Jeg vurderer å bytte til Touran 140 TDI Varebil i løpet av året en gang, de som vil sitte på får ta bussen mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg er den lykkelige ejer av en 1,9 TDi DSG i fargen Diving Blue. Er vældig fornøjet. Jeg købte bilen i Dk og tog den selv til Norge i begyndelsen av december. Regner med at jeg sparte rundt 25.000 - 30.000 kroner på dette. Jeg bestile mye ekstrautstyr, og dette slipper man å betale avgift for ;-)

 

Veldig bra sider med styling. Jeg synes lygterne er RÅ.

 

Da jeg købte bilen i Dk bestilte jeg IKKE alu-felger med én gang. Fik bilen i december og valgte da å få vinterdekk på stål-felgene og i stedet velge alu-felger her til våren. Noen bra forslag til Touran-felger som passer med original-dekkene? Eller bør jeg kanskje gå opp en størrelse og kjøpe en hel dekk/felg-pakke?

 

Noen som har bra erfaringer med hæk-spoiler? Jeg synes bilen VELDIG fort blir skitten bak.... Og hvad er prisen for å kjøpe og få montert slikt i Norge (lakert i bilens farge)? NOEN SOM VET DET?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke ABT har vært veldig flinke til nå,men den Touranen der var pen og med de fete Hella lyktene da så blir det bra......

Har veldig sansen for Touran og når dere sier den er god å kjøre så frister den som familiebil om noen år.......(men jeg har en Sharan VR6 Syncro jeg kanskje skal kjøpe om noen år...da må det bli Sharan forum her også)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by TL1600super

De klare baklysa var fete! Må ha, bare må ha det.....

 

Du kommer garantert til å bli fornøyd med den bilen. Jeg er superfornøyd så langt. Eneste jeg ikke liker er vindusviskerene, de er dyre og dårlige....

 

Har kjørt 9000km med min nå, og med et snitt under halvliteren på mila (og jeg bruker høyrepedalen!!) og all den bruksgleden, tar jeg av meg hatten for denne VAG modellen! thumpsup

 

 

Jeg har kjørt min Touran 36000 km (drosje) siden november (i MYE regnvær på vestlandet), og byttet viskerblad for første gang nå i helgen. Ja, prisen er litt stiv, men dårlige? NEI!

Anbefaler bilen på det sterkeste.

Tips til nybilkjøpere: Kjøp den med Xenon-lys. Det har jeg og får til stadighet spørsmål fra mine passasjerer om jeg har ekstralys påmontert. Ekstremt bra lys.

2005 Subaru Forester 2.0x

2000 Saab 9-5 2.3t Estate aut

1987 Volvo 740 GL aut

1988 Mercedes 711D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår